استقلالی‌ها در سه هفته اول لیگ برتر با بدشانسی در کسب اولین پیروزی فصل ناکام بوده‌اند و به همین دلیل استراماچونی امیدوار است بتواند با پیروزی برابر پرسپولیس تیمش را به جاده موفقیت برگرداند.
کد خبر: ۱۲۲۹۱۴۲
ترکیب احتمالی استقلال برابر پرسپولیس

به گزارش جام جم آنلاین ، امروز سیدحسین حسینی به عنوان دروازه‌بان اول در ترکیب استقلال به میدان می‌رود و تلاش می‌کند اولین کلین شیت خود را در این فصل به ثبت برساند.

سیاوش یزدانی و محمد دانشگر امروز زوج دفاعی استقلال را تشکیل می‌دهند و وریا غفوری و زکی‌پور دو مدافع راست و چپ استقلال خواهند بود. اما معمای اصلی پست هافبک دفاعی استقلال است، جایی که علی کریمی به طور قطع در ترکیب آبی‌ها بازی می‌کند اما از بین ریگی و روزبه چشمی احتمالا یکی به عنوان زوج او در زمین حاضر خواهد شد.

در بازی امروز با توجه به غیبت فرشید اسماعیلی و شیخ دیاباته احتمالا داریوش شجاعیان، تبریزی و آرش رضاوند سه بازیکنی خواهند بود که محسن کریمی را در نوک خط حمله تغذیه می‌کنند. ترکیب احتمالی استقلال در بازی برابر پرسپولیس به شرح زیر است:

حسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، وریا غفوری، علی کریمی، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، آرش رضاوند، مرتضی تبریزی و محسن کریمی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها