جانشین فرمانده مرزبانی ناجا از انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در مرزهای شرقی کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۹۰۳۶
انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مرزهای شرقی کشور

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سردار احمدعلی گودرزی در این باره گفت: در راستای برخورد قاطع با هرگونه قاچاق مواد مخدر در نوار مرزی، مرزداران استان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، از فعالیت باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در منطقه مرزی میرجاوه مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، انهدام این باند بزرگ را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: برای انهدام این باند بزرگ مواد مخدر چند تیم پوششی و عملیاتی، پس از شناسایی مسیرهای تردد قاچاقچیان به اجرای کمین هدفمند پرداخته و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: جان برکفان هنگ مرزی میرجاوه، موفق شدند ضمن توقیف دو دستگاه خودرو و دستگیری دو قاچاقچی، یک تن و 204 کیلو تریاک، هفت کیلو حشیش و ... را از قاچاقچیان کشف کنند.

سردار گودرزی ضمن قدردانی از زحمات و مجاهدت‌های شبانه‌روزی مرزداران استان سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: مرزداران در راستای مبارزه با مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان، از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و اجازه تجاوز به قانون‌شکنان و سودجویان را نخواهند داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها