شباهت گوشی تلفن همراه مرد شیطان صفت با قربانی پرونده باعث شد متهم به اشتباه گوشی‌اش را در محل جا بگذارد و سرنخ اصلی را در اختیار تیم تحقیق قرار دهد.
کد خبر: ۱۲۲۸۸۸۸

چندی قبل زنی جوان هراسان با پلیس تماس گرفت و از حضور مرد شیطان صفتی در خانه‌اش خبر داد. به‌دنبال این تماس ماموران راهی محل شده اما متهم جوان قبل از ورود آنها موفق به فرار شده بود.
ماموران به محض ورود به آپارتمان با صحنه به هم ریخته‌ای مواجه شدند که حکایت از درگیری داشت. شاکی پرونده در تحقیقات به ماموران گفت: آگهی فروش تلویزیونم را در سایت اینترنتی گذاشتم و مرد جوانی با من تماس گرفت. او خودش را خریدار تلویزیون معرفی کرد و نشانی خانه‌ام را خواست و ساعاتی بعد به خانه‌ام آمد. او بعد از دیدن تلویزیون از من شماره کارت خواست. به اتاق خواب رفتم تا از داخل کیفم کارت عابر بانکم را بردارم تا شماره کارتم را برای او بخوانم که مرد جوان وارد اتاق شد. تازه آن موقع بود که متوجه نقشه سیاهی که در سر داشت، شدم.
او ادامه داد: ما باهم درگیر شدیم اما از آنجا که قدرت او خیلی بیشتر از من بود، من حریف او نشدم و او داشت به نقشه اش می‌رسید که ناگهان دستم به اسپری که روی میز بود خورد و اسپری را برداشته و روی صورتش پاشیدم. چشم هایش با پاشیدن اسپری شروع به سوختن کرد و من از فرصت استفاده کرده و با گلدانی که آنجا بود ضربه‌ای به سرش زدم که باعث خونریزی سرش شد. مرد خریدار از این ضربه گیج شد و من هم از فرصت استفاده کردم و با پای برهنه از خانه فرار کردم و خودم را به خانه همسایه رساندم و از او خواستم به پلیس خبر دهد. ظاهرا زمانی که من خانه را ترک کرده بودم او از خانه‌ام فرار کرده است.
سرنخی در صحنه
در بازرسی میدانی ماموران پلیس به گوشی تلفن همراهی رسیدند که ابتدا تصور می‌شد متعلق به شاکی باشد. اما در ادامه بررسی‌ها مشخص شد گوشی متعلق به متهم است و مرد شیطان صفت به‌خاطر استرس و عجله‌ای که داشته به اشتباه گوشی تلفن همراه شاکی را به جای گوشی تلفن همراه خودش برمی دارد.
این درحالی بود که ساعاتی پس از این حادثه، تلفن همراه متهم به صدا درآمد. ماموران که احتمال می‌دادند متهم با گوشی تلفن همراهش تماس گرفته باشد، تلفن را در اختیار شاکی قرار داده و آموزش‌های لازم را به او دادند.
متهم جوان در این تماس خواستار دریافت گوشی تلفن همراهش و بازگرداندن گوشی شاکی شد و زن جوان نیز تحت آموزش‌های پلیسی با او قرار صوری گذاشت.
به این ترتیب ماموران راهی محل شده و زمانی که متهم به محل قرار صوری آمده بود تا گوشی‌اش را تحویل بگیرد، او را بازداشت کردند.
مرد جوان در تحقیقات اولیه گفت: من سمسار هستم و زمانی که آگهی را در فضای مجازی دیدم، تصمیم گرفتم آن را خریداری کنم. اما زمانی که وارد خانه زن جوان شدم، او خودش به من پیشنهاد دوستی داد. من که از این پیشنهاد ناراحت شدم، سعی کردم از خانه او خارج شوم اما زن جوان شروع به داد و بیداد کرد. من با شاکی هیچ درگیری نداشتم و دروغ می‌گوید که سرم شکسته و خونریزی کرده است. فقط از ترس، گوشی تلفن همراه او را که مارک و مدل و رنگش با گوشی خودم یکی بود، به اشتباه برداشتم و از خانه فرار کردم.
به‌دنبال اظهارات متهم جوان، بازپرس پرونده دستور بررسی اظهارات متهم جوان و همچنین آزمایش دی‌ان‌ای خونی را که در محل سرقت به‌دست آمده بود، صادر کرد تا مشخص شود خون متعلق به مرد شیطان صفت است یا خیر.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها