مرد چاقو به دست که همچون شبح، شبانه به فروشنده حجره‌های میوه و تره بار در تهران حمله کرده و وی را به قتل رسانده بود تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۱۲۲۸۴۳۵

به گزارش خبرنگارجنایی جام‌جم، ساعت 9 و 15دقیقه یکشنبه بیست وچهارم شهریور امسال یکی از ماموران کلانتری خانی‌آباد در تماس تلفنی با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران او را در جریان مرگ مشکوک مرد 56ساله‌ای در بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری قرار داد. وقتی با دستور قضایی تیمی از ماموران اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت برای بررسی ماجرا در بیمارستان حاضر شدندو به تحقیقات اولیه پرداختند و معلوم شد، مرد میانسال نیمه شب در حالی که زخمی بوده از سوی همکارانش به این بیمارستان انتقال یافته اما به دلیل شدت خونریزی فوت شده است. شواهد پلیسی حاکی از این بود که مرد میانسال براثر اصابت هشت ضربه چاقو به نواحی مختلف بدنش ازجمله پاهایش فوت شده است. پرونده‌ای دردادسرای جنایی تهران تشکیل شد و ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات به محل درگیری در میدان میوه و تره‌بار خانی‌آباد اعزام شدند. آنها در جریان تحقیقات از شاهدان جنایت اطلاعاتی به‌دست آوردند که نشان می‌داد، مقتول در زمینه اجاره و خرید و فروش حجره‌های میوه و تره بار فعالیت داشته و آن شب نیز در میدان بوده و بعد از پایان کارهایش در حال ترک آنجا و رفتن به سمت خانه‌اش بوده که ازسوی مرد جوانی که چاقو به دست داشته در تاریکی شب هدف ضربات مرگبار قرار گرفته است.
شاهدان درگیری، ضارب را تعقیب کردند تا مانع فرارش شوند که وی در تاریکی شب متواری شده است. همزمان با مشخص شدن هویت مقتول، با دستور قضایی قرار شد ماموران دوربین‌های مداربسته نصب شده در محل جنایت را بازبینی کنند تا ردی از قاتل فراری به‌دست آورند. پلیس جست‌وجو برای دستگیری شبح قاتل را آغاز کرده تا با دستگیری وی راز این جنایت فاش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها