مردی که به‌خاطر جای پارک، مرد جگرکی را به قتل رسانده بود، تحت تعقیب پلیس بین‌الملل قرار گرفت. پلیس رد قاتل فراری را در یونان به دست آورده است.
کد خبر: ۱۲۲۸۲۵۴

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت یک و 51 دقیقه بامداد پانزدهم اسفند 96 مرگ مرد 50 ساله‌ای که با ضربه‌های چاقو زخمی شده بود، در یکی از بیمارستان‌های پایتخت گزارش شد. در تحقیقات پلیسی معلوم شد که مرد میانسال براثر اصابت سه ضربه چاقو از سوی مرد جوانی به قتل رسیده است.
ماموران از پسر مقتول تحقیق کردند که وی گفت: پدرم تلفنی به من خبر داد که با چند نفر بر سر جای پارک خودرو مقابل مغازه جگرکی‌اش درگیر شده و یکی از آنها با چاقو زخمی‌اش کرده است. با موتورم به محل درگیری رفتم و با سوار کردن پدرم او را سمت بیمارستان بردم اما قاتل و همراهانش که سرنشینان پژو پارس بودند ما را تعقیب کردند تا با زیر گرفتن موتورم هردویمان را به قتل برسانند که موفق نشدند. ماموران ابتدا، دوستان متهم به قتل فراری را شناسایی کرده و آنها در جریان تحقیقات مدعی شدند شاهین عامل جنایت است و با چاقو مقتول را مجروح کرده بود.
ماموران برای دستگیری متهم فراری به خانه‌اش رفتند که او آنجا را به مقصد نامعلومی ترک کرده بود. پلیس در جست‌وجوی او بود تا این‌که سه نفراز اولیای‌دم در دادسرای جنایی تهران حاضر شدند و از قاتل پدرشان شکایت کردندو برای او قصاص خواستند. اما چهارمین ولی‌دم که پسر مقتول است حاضر به شکایت و حضور در دادسرا نشد که همین شک پلیس و دادسرا را برانگیخت. با تحقیقات در این باره، مشخص شد وی چند سال پیش به‌خاطر سرقت مقرون به آزار در زندان بوده و حکم قطع ید گرفته که با اعتراض به این رای حکم قطع ید او تبدیل به 15 سال حبس شده بود. او پیش از قتل پدرش وثیقه گذاشته و از زندان بیرون آمده و دیگر بازنگشته و فراری است. چون تحت تعقیب اجرای احکام بوده از ترس دستگیری و بازگشت دوباره به زندان برای شکایت مراجعه نمی‌کندو مدام محل زندگی‌اش را تغییر می‌دهد.
در حالی که پلیس در جست‌وجوی عامل جنایت بود با گذشت دو سال از ماجرا، چند روز پیش ماموران مطلع شدند که قاتل با دختر مورد علاقه‌اش ارتباط تلفنی دارد. این دختر احضار شد و در تحقیقات از وی معلوم شد، شاهین با کمک یک قاچاقچی انسان به ترکیه رفته و به‌تازگی به یونان سفر کرده است.
ماموران با تحقیق دراین‌باره متوجه شدند موضوع صحت دارد. بنابراین پلیس بین‌الملل ایران مکاتبه‌ای با پلیس بین‌الملل یونان انجام داد و خواست که شاهین را برای محاکمه تحویل پلیس ایران دهند. همزمان با اعلان قرمز برای قاتل فراری، زن جوانی با حضور در دادسرای جنایی تهران اعلام کرد که همسر دوم مقتول بوده و از قاتل شوهرش شکایت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها