فروشگاه آنلاین بانی مد به مناسبت بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، جشنواره فروش ویژه 30+70 خود را آغاز کرد تا علاقمندان بتوانند یک خرید آسان و مقرون به‌صرفه به همراه تخفیف ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۱۲۲۷۹۳۴
فروش ویژه 30+70 بازگشت به مدرسه بانی مد

این جشنواره فروش ویژه تنها محدود به دانش‌آموزان و دانشجویان نیست و همه می‌توانند از این تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.

فروشگاه اینترنتی بانی مد از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرد و در فروش پوشاک به صورت آنلاین با ابتکار و خلاقیت در فروش ویژه، پیشرفت چشمگیری داشته است. این فروشگاه اینترنتی شامل برندهایی همچون جین وست، بالنو، جوتی جینز، ساموئل اند کوین، آدیداس، کاسیو، کرید، داو، ان بی بی، اکو، بربری، بورژوا، بولگاری، رکسونا، شانل، لاکوست، مون بلان، هرمس، ویکتوریا سیکرت، گوچی، کنزو، کلوین کلاین، چرم مشهد، اینلی، مای، آیلار، پاتن جامه، تن درست، ارس، سرژه و... است.

دانش‌آموزان، دانشجویان و علاقمندان می‌توانند تمام خریدهای مورد نیاز خود را اعم از کیف مدرسه، کوله پشتی دانشجویی، پیراهن مردانه، مانتو زنانه، کفش اسپرت، عینک آفتابی، شلوار جین دخترانه و پسرانه و محصولات با کیفیت دیگر را از طریق وب‌سایت بانی مد از برندهای معروف دنیا تهیه کنند تا علاوه بر یک خرید پرسرعت، مقرون به‌صرفه و آسان را تجربه کنید.

مشتریان می‌توانند پیراهن، کفش، بلوز، تیشرت، لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات مراقبت از پوست و مو، عطر و ادکلن، شال و روسری، انواع شلوار، کاپشن، مانتو، آکسسوری، زیورآلات، ساعت، انواع لباس زنانه، انواع لباس مردانه و انواع لباس بچگانه را از طریق وب سایت بانی مد به صورت آنلاین، در کمترین زمان و بهترین کیفیت خریداری کنند.

فروشگاه آنلاین بانی مد در این روزهای پایانی تابستان و آغاز فصل پاییز، به منظور کاهش هزینه‌های خرید مدرسه و دانشگاه،جشنواره فروش ویژه بازگشت به مدرسه را آغاز کرد که علاقمندان می‌‌توانند علاوه بر تا 70 درصد تخفیف، 30 درصد تخفیف اضافه روی تمام خرید خود دریافت کنند و یک خرید مقرون به‌صرفه و به یاد ماندنی داشته باشند.

در خرید آنلاین نه تنها نیازی نیست در رفت و آمد و شلوغی خیابان‌ها در پی خرید پاییز باشید، بلکه می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان اجناس مورد نیاز خود را در درب منزل تحویل بگیرید و از خدمات پرداخت در درب منزل و ضمانت یک هفته‌ای اجناس بهره‌مند شوید.

علاوه بر فروش ویژه، شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت بانی مد از تخفیفات ویژه‌ همکاران بانی مد در جشنواره بازگشت به مدرسه استفاده کنید.

این تخفیفات شامل تخفیف در خرید بلیط پردیس سینمایی کوروش، فروشگاه لوازم التحریر و وسایل اداری پونز، فروشگاه کتاب الکترونیک و صوتی فیدیبو، سفارش آنلاین غذای چیلیوری، نظافت منزل و اداره پلاک، تخیف ویژه سایت تخفیفان، تخفیف وب سایت آنلاین سینما تیکت، سایت فروش آنلاین سی‌بوک، نمایش آنلاین فیلم و سریال نماوا، آکادمی آنلاین مکتبخونه و ...است و شما می‌توانید با بهره‌گیری از این خدمات یک پاییز بی‌نظیر و خاطره‌انگیز آغاز را کنید و هزینه‌های خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه با وب سایت بانی مد www.banimode.com از تاریخ 12 شهریور الی 12 مهر علاوه بر تا 70 درصد تخفیف محصولات، 30 درصد تخفیف بیشتر روی خرید خود دریافت کنند و تخفیفات ویژه‌ای از همکاران بانی مد در جشنواره بازگشت به مدرسه دریافت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها