تنها 48 ساعت از ضرب العجل کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دو باشگاه پرطرفدار پایتخت در راه کسب جواز حرفه ای و حضوردر لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است.
کد خبر: ۱۲۲۷۲۱۹
48 ساعت عذاب‌آور برای استقلال و پرسپولیس

به گزارش جام جم آنلاین ، ورزش سه نوشت: از چند ماه قبل با خبری که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص احتمال حذف یکی دو نماینده ایران از لیگ قهرمانان آسیا به خاطر دریافت نکردن مجوز حرفه ای اعلام کرد، گمانه زنی ها در قبال این اتفاق تلخ آغاز شد. با کمی کنکاش در نهایت مشخص شد استقلال و پرسپولیس در تیررس این شوک بزرگ قرار دارند چون بدهی انباشته زیادی روی میز مدیران باشگاه وجود دارد که ای اف سی روی پرداخت و تسویه حساب آنها تاکید دارد.

در حالی که طی سال های گذشته بسیاری از باشگاه های صاحب نام در حاشیه خلیج فارس دستخوش این تصمیم کمیته حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا شدند از جمله باشگاه های صاحب نام عربستانی حالا رسانه های سعودی با اشاره به این که آخرین ضرب العجل AFC برای نماینده های ایران از جمله استقلال و پرسپولیس تا 48 ساعت آینده به پایان می رسد از احتمال حذف این دو تیم از قرعه کشی فصل جدید ACL خبر دادند.

9 سپتامبر2019(18 شهریورماه 98) آخرین مهلتی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه های ایرانی از جمله استقلال و پرسپولیس داده است تا تکلیف بدهی ها و مشکلات خود در راه دریافت مجوز حرفه ای گری را روشن کنند. 48 ساعت تعیین کننده و عذاب آور برای مدیران باشگاه و طرفداران این دو تیم که می تواند سرنوشتی متفاوت برای روزهای آتی سرخابی ها رقم بزند.

البته این فرصت برای دو باشگاه بزرگ ایرانی در حالی صبح روز دوشنبه هم زمان با اتمام تعطیلات پایان هفته به پایان می رسد که با فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و تعطیلی در ایران عملا سران دو باشگاه تنها فردا را فرصت دارند تا مشکلات خود را حل و فصل و مدارک مورد نیاز AFC برای صدور مجوز حرفه ای گری را آماده کنند. استقلال و پرسپولیس با بدهی چند میلیاردی به تعداد زیادی مربی و بازیکن که برای دریافت مطالبات خود دست به دامن ای اف سی شده اند خود شرایط بحرانی برای دو باشگاه بزرگ پایتخت ایجاد کرده است.

مسلما این بار سران ای اف سی با این ماجرا مماشاتی نخواهند داشت تا جایی که بیشتر رسانه ها در پوشش اخبار ضرب الاجل AFC برای نماینده های ایران مدعی شدند اگر تسویه حساب بدهی ها به موقع انجام نشود کسب جواز حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا 2019 برای آنها محقق نخواهد شد تا شوک بزرگی به دو تیم پرطرفدار غرب قاره کهن و فوتبال باشگاهی ایران وارد شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها