مرحله یک چهارم نهایی تنیس اپن آمریکا از صبح روز گذشته آغاز شد و در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها، راجر فدرر نفر شماره 3 جهان در مصافی نزدیک، مغلوب گریگور دیمیتروف شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
کد خبر: ۱۲۲۷۱۶۸

به گزارش تنیسفا، فدرر سوئیسی در این مسابقه که سه ساعت و ۱۲ دقیقه به طول انجامید، با این‌که در ست شماری ۲- یک از حریف بلغار خود پیش افتاد، اما در نهایت تسلیم شد تا طلسم ناکامی‌هایش در نیویورک همچنان ادامه داشته باشد. آخرین قهرمانی فدرر در این مسابقات ۱۱ سال پیش یعنی سال ۲۰۰۸ به دست آمد که او با شکست اندی‌ماری بریتانیایی در فینال، پنجمین عنوان خود را در این مسابقات کسب کرد.
فدرر در مسابقه روز گذشته از ناحیه فوقانی کمر و گردن احساس ناراحتی می‌کرد و در شروع ست پنجم برای مداوا به بیرون از زمین رفت. این تنیسور 36 ساله درمورد حذف از آخرین گرند اسلم سال بیان کرد: کمی ناراحت هستم زیرا پس از چند بازی دشوار احساس می‌کردم خوب بازی کردم. فرصتی بود تا به صدر رتبه‌بندی برسم چون دو روز استراحت داشتم. همه چیز خوب برنامه ریزی شده بود. با این حال باید شکست را پذیرفت و آن بخشی از بازی است. امیدوارم خانواده‌ام را ببینم و بتوانم زمانی را با آنها سپری کنم.
از سوی دیگر، دیمیتروف در این مسابقه اشتباه‌های کمتری را نسبت به فدرر انجام داد و با پیروزی در امتیازات مهم موفق شد برای نخستین بار فدرر را شکست دهد. این درحالی است که نفر ۷۸ کنونی جهان تا پیش از شروع مسابقات اپن آمریکا، عملکرد ضعیفی در مسابقات این فصل داشت و هفت دیدار از هشت مسابقه اخیرش را به حریفانش واگذار کرده بود.
دیمیتروف در دور نیمه‌پایانی باید با دنیل مدودف دیدار کند؛ تنیس‌باز روس که بهترین روزهای دوران ورزشی خود را سپری می‌کند و در دیگر دیدار این مرحله با برتری
3 بر یک برابر استن واورینکا برای نخستین‌بار به نیمه‌نهایی یک تورنمنت گرند اسلم رسید. مدودف ۲۳ ساله در ۹سال گذشته جوان‌ترین بازیکنی است که خود را به جمع چهار نفر برتر مسابقات اپن آمریکا رسانده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها