در جریان تمرین عصر دوشنبه استقلال علی دشتی و هروویه میلیچ بر سر دریافت یک توپ با یکدیگر برخورد فوتبالی داشتند، اما بعد از برخورد کارشان به جر و بحث کشیده شد و بازیکنان برای جلوگیری از درگیری فیزیکی سریع آن‌ها را از هم جدا کردند.
کد خبر: ۱۲۲۶۹۰۰
استراماچونی: حاشیه‌ساز‌ها را اخراج می‌کنم

به گزارش جام جم آنلاین، خبرورزشی نوشت: داریوش شجاعیان که نزدیک آن‌ها بود زودتر از همه خودش را میان این دو نفر قرار داد. فرشید اسماعیلی نیز به علی دشتی انتقاد کرد که چرا عصبی است و در ادامه دشتی با اسماعیلی جر و بحث کرد حتی در پایان تمرین در رختکن نیز این بحث ادامه یافت و گفته می‌شود دشتی و اسماعیلی با صدای بلند به یکدیگر حرف‌هایی زده‌اند و...

بعد از جدایی سیدمهدی رحمتی و پژمان منتظری عملاً استقلال با کمبود بازیکن بزرگ مواجه شده است. بازیکنی که سابقه بالا و سن و سال بیشتری در مقایسه با سایرین داشته باشد و همین موضوع باعث می‌شود بازیکنان خیلی راحت جر و بحث کنند. در گذشته اگر چنین برخورد‌هایی شروع می‌شد، یک فریاد از جانب کاپیتان‌های فصل قبل کافی بود تا نفرات عصبی سرشان را پایین بیندازند و از صحنه دور شوند. عصر دوشنبه در غیاب وریا غفوری که در اردوی تیم ملی بود فرشید اسماعیلی که ۴ سال است به استقلال پیوسته به عنوان عضو قدیمی تیم وارد معرکه شد تا دشتی را ساکت کند، اما فیزیک و سن و سال فرشید باعث شد دشتی نه تنها حرف او را نخواند بلکه با او هم جر و بحث کند. صبح دیروز استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب تمرین داشت. استراماچونی که دوشنبه هیچ واکنشی به اتفاقات رخ‌داده نشان نداده بود، دیروز ۳ بازیکن درگیرشده و داریوش شجاعیان را که از نزدیک شاهد همه چیز بود به گوشه‌ای صدا زد و دقایقی با آن‌ها صحبت کرد و تذکر جدی داد.

گفته می‌شود استراماچونی با اشاره به اخراج آرمین سهرابیان، روح‌الله باقری و... در گذشته به این بازیکنان گفته است هیچ تعارفی با بازیکنانی که بی‌انضباطی کنند، ندارد و نفرات حاشیه‌ساز را بدون در نظر گرفتن اسم، پست بازی یا حتی احتیاج تیم اخراج می‌کند و در ادامه با علامت دست به آن‌ها گفت به داخل زمین بروید و کارتان را انجام دهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها