مردی که در جریان سرقت، عمه و شوهرعمه‌اش را کشته بود بعد از 11 سال در زندان رجایی شهر کرج به دار مجازات آویخته شد.
کد خبر: ۱۲۲۶۸۷۲

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، این اعدامی میانسال که علی نام داشت، روزهای پایانی اردیبهشت سال 88، عمه و شوهرسالخورده‌اش را کشت و جسد مرد سالخورده را سوزاند. با دستگیری متهم ، همسرش که راز جنایت را پنهان کرده بود نیز بازداشت شد.علی در اعترافاتش گفت: عمه‌ام مدتی در بیمارستان بستری بود و بعد از بهبود مرخص و به خانه بازگشت. در این مدت پیگیر سلامتش بودیم و از او نگهداری کردیم. یک روز همسرم گفت، شوهرعمه‌ام در پارکینگ خانه‌شان نیت بدی داشته که موفق نشده است، از عمه و شوهرش کینه به دل گرفتم وحتی با آنها دعوا کردم. روزحادثه سرهمین موضوع با آن دو حرف زدم که می‌گفتند من و همسرم دچار سوءتفاهم شده‌ایم. چاقو را از آشپزخانه برداشتم،بعداز آن به حمام رفتم و با ضربه‌های چاقو عمه‌ام را کشتم و بعدکه شوهرش به خانه بازگشت، او را هم با ضربه‌های چاقو کشتم. بعد یک لیوان قهوه خوردم و جسدها را داخل فرش نفیسی که در خانه بود قرار دادم و آخر شب در صندوق عقب خودروی پراید شوهر عمه‌ام گذاشته و سمت کرج رفتم، جسد شوهرعمه‌ام را نزدیک فرودگاه پیام به آتش کشیده و جسد عمه‌ام را حوالی رودخانه‌ای در جاده کندوان انداختم.
بعد از آن همسر متهم بازداشت شد و مدعی بود شوهرعمه همسرش قصد بدی نسبت به وی داشته و موضوع را به شوهرش گفته و فکر نمی‌کرده او دست‌به جنایت بزند.
این زوج در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند. علی به دو بار قصاص،پرداخت دیه و حبس و همسرش بابت پنهان کردن راز قتل‌ها به حبس محکوم شد. با تایید حکم در دیوان‌عالی کشور، مرد جنایتکار بعد از 11 سال به دار مجازات آویخته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها