آمار 2 هفته ابتدایی فوتبال ایتالیا، نوید فصلی هیجانی را می‌دهد

همه منتظر یک سری A جذاب

بازی این هفته یوونتوس و ناپولی همه فاکتورهای لازم را برای یک بازی جذاب و هیجانی داشت. بعد از مدت‌ها، طرفداران فوتبال شاهد یک بازی هیجانی در رقابت‌های سری A بودند که از کامبک گرفته تا گل به خودی در آنجا داشت.
کد خبر: ۱۲۲۶۶۴۶

بازی‌های دو هفته اخیر فوتبال ایتالیا این دلخوشی را میان فوتبالدوستان ایجاد کرده که شاید مثل یک دهه پیش، آن هیجان و جذابیت بار دیگر به سطح اول فوتبال این کشور بازگردد. آمار و ارقام همین دو هفته می‌تواند دلیل خوبی برای چنین دلخوشی‌ای باشد.
به گزارش جام‌جم، یکی از مواردی که طی دو هفته گذشته در بازی‌های سری A دیده شد، بازی‌های پر گل و جذاب بود. گل‌هایی که در 20 بازی این دو هفته رد و بدل شد در پنج فصل اخیر سری A بی سابقه بوده است. در هفته ابتدایی در ده بازی 33 گل رد و بدل شد و این آمار در هفته دوم به 32 گل رسید. این برای اولین بار طی پنج سال گذشته است که در دو هفته ابتدایی تعداد گل‌ها به 65 گل رسیده است. همچنین در بازه دو هفته‌ای در پنج فصل اخیر، هرگز تعداد گل‌های یک هفته به عدد 33 نرسیده است. تنها زمانی که تعداد گل‌های دو هفته ابتدایی به مجموع این دو هفته اخیر رسید، مربوط به فصل 17/2016 بود که در دو هفته ابتدایی به صورت مجموع 64 گل رد و بدل شد و سهم هر هفته 32 گل بود.
یکی دیگر از مواردی که بر جذابیت این فصل سری A افزوده، ورود دوباره ستاره‌ها و بازیکنان سرشناس به فوتبال ایتالیاست. این روند که از سال گذشته و با آمدن کریس رونالدو آغاز شد، این فصل نیز ادامه داشت و بازیکنانی همچون روملو لوکاکو، الکسیس سانچس و آدرین رابیو به فوتبال ایتالیا آمدند. از سوی دیگر، نیمکت‌های سری A نیز شاهد تعویض‌های جالبی بود. آنتونیو کونته بعد از یک فصل بیکار بودن، به اینتر پیوست و تیمش با زدن شش گل در دو بازی اخیر نشان داده می‌تواند یکی از مدعیان اصلی باشد. مائوریسیو ساری هم بعد از یک سال دوری از ایتالیا دوباره به سری A بازگشت و می‌خواهد با ستاره‌های پرشمار یووه برای نهمین فصل متوالی قهرمان سری A شود. از طرف دیگر، نمی‌توان ناپولی را هم نادیده گرفت که با خریدهای تازه خود، به مراتب از فصل پیش قوی‌تر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها