یقیناً قبل از سفر، همه مسافران و گردشگران درباره بهترین هتل های کوش آداسی ترکیه فکر خواهند کرد، زیرا به خوبی می دانند بخش مهمی از داشتن سفری لذت به انتخاب هتل مناسب باز می گردد.
کد خبر: ۱۲۲۶۰۶۸

بهترین هتل های کوش آداسی ترکیه

بی شک هتل های کوش آداسی به دلیل تبدیل شدن این جزیره به یک مرکز مهم گردشگری، بیش از گذشته از کیفیت بالایی برخودار هستند.

این جزیره زیبا با آن سواحل فراموش نشدنی ‌اش، مکانی عالی برای تفریح ​​و صرف لحظاتی لذت بخش است.

اگر می خواهید در یکی از بهترین هتلهای گوش آداسی ترکیه اقدام به رزرو بلیط هواپیما ترکیه کنید، به خواندن این مطلب ادامه دهید.

گرانترین هتل های کوش آداسی

هتل کورومار افسوس بیچ اند اسپا ریزورت: با داشتن یک استخر روباز و موقعیت کنار ساحل، این هتل در فاصله 7 کیلومتری ساحل مارینا کوش آداسی واقع شده است. میهمانان می توانند با حمام، وان داغ و سونا در مرکز اسپا لذت نهایی یک سفر خاطره انگیز را ببرند.

همه اتاق ها دارای تلویزیون LED با کانال های ماهواره ای و یک اتاق نشیمن هستند برخی از واحد های این هتل دارای بالکن نیز است. می توانید روز خود با صبحانه ای پرانرژی شروع کنید و در میانه های روز از رستوران فوق العاده هتل لذت نهایی را ببرید. خدمات هتل 24 ساعته جلوی اتاق شما در دسترس بوده و پاسخ گوی هر نوع پرسشی از سوی شما هستند. ساحل بانوان در فاصله 12.5 کیلومتری و آکوآ پارک فانتزی در فاصله 13 کیلومتری با هتل قرار دارند. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه ازمیر عدنان مندرس در 56 کیلومتری هتل است.

  • رتبه هتل: 9 (امتیاز از 10)
  • تعداد اتاق‌ها: 325
  • تعداد ستاره: 5
  • فاصله: 8 کیلومتر از مرکز شهر

هتل رامادا ریزورت لارا: این هتل 5 ستاره دارای استخر روباز و سرپوشیده، یک مرکز آبگرم لوکس با ماساژ، سونا ، حمام بخار و ساحل شنی خصوصی، زمین گلف و زمین تنیس و وای فای رایگان است. اتاق های این هتل، دارای یک بالکن اختصاصی است که مشرف بر دریای اژه است. همه اتاق ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون LED با کانال های ماهواره، مینی بار و صندوق امانات هستند. هتل رامادا همچنین دارای رستوران های بوفه، کافه های متعدد و یک اسنک بار است. میهمانان می توانند از سالن ورزش برای فعالیت های مختلفی مانند بیلیارد، تنیس روی میز، دارت و ورزش های آبی لذت ببرند. همچنین پارکینگ رایگان در محل نیز کاملاً امکان پذیر است. فرودگاه عدنان مندرس در فاصلۀ 80 کیلومتری هتل قرار دارد.

  • رتبه هتل: 8.3 (امتیاز از 10)
  • تعداد اتاق‌ها: 275
  • تعداد ستاره: 5
  • فاصله: 2.3 کیلومتر از مرکز شهر

هتل رامادا: هتل و سوئیت‌های رامادا در کوش آداسی با یک منطقه ساحلی اختصاصی، استخر روباز فصلی و مرکز تناسب اندام، یکی از بهترین هتل های کوش آداسی ترکیه است. این هتل دارای یک رستوران با غذاهای بین المللی و کافه با نوشیدنی های مختلف است. اتاق های موجود در هتل مجهز به تلویزیون، وای فای رایگان، تهویه مطبوع و حمام اختصاصی مجهز به لوازم بهداشتی رایگان است. در این هتل می توان از صبحانه قاره ای یا بوفه صبحانه آن نهایت لذت را برد. در هتل و سوئیت های رامادا گردشگران می توانند از سونا و مرکز اسپا نیز استفاده کنند. ساحال مارینا با هتل 1.9 کیلومتر فاصله دار، در حالی که بازار بزرگ کوش آداسی با هتل در فاصله 35 کیلومتری قرار دارد. فرودگاه ازمیر عدنان مندرس در 77 کیلومتری هتل واقع شده است.

  • رتبه هتل: 8.6 (امتیاز از 10)
  • تعداد اتاق‌ها: 143
  • تعداد ستاره: 5
  • فاصله: 2.4 کیلومتر از مرکز شهر

هتل پالم وینگز افسوس: یک هتل بزرگ که در بین باغ های سرسبز گرمسیری در امتداد دریای اژه و خلیج پاموکاک قرار گرفته است. هتل به طور مستقیم مقابل ساحل است و اتاق های آن به همراه یازده استخر و زمین تنیس و حمام بخار ترکی فضایی فوق العاده را در اختیار گردشگران قرار می دهد. هتل همچنین یک مرکز آبگرم (اسپا) و ماساژ نیز ارائه می دهد. اتاق های شیک هتل با کفپوش پارکت کاملاً مبله و مدرن هستند و مجهز به امکاناتی نظیر تلویزیون، تهویه مطبوع، وای فای و موارد بیشتر می باشند. بالکن های خصوصی در هر اتاق باعث می‌شود مسافران از منظره روبروی دریای اژه و باغ ها لذت ببرند. برخی از اتاق ها دارای بالکن و حمام با سیستم صوتی داخلی هستند. با 6 رستوران و تعدادی کافه، کمبود مکان برای غذا و نوشیدنی وجود ندارد. علاوه بر رستوران اصلی، می توانید از غذاهای ترکی، مکزیکی و ایتالیایی در رستوران های هتل، نهایت لذت را ببرید. برای تهیه شیرینی های تازه پخته شده نیز برای شما یک شیرینی پزی در محل وجود دارد. از فعالیت های مختلف داخل هتل می توان به ورزش اسکواش، بسکتبال، تنیس روی میز، والیبال ساحلی، جت اسکی، قایقرانی و غواصی اشاره کرد. همچنین یک اتاق جلسه (کنفرانس) در هتل پالم وینگز وجود دارد. در سرگرمی های عصرانه با نمایش های مختلف می توانید اوقات فراغت داشته باشید. امکاناتی برای کودکان از جمله کلوپ کودکان، نمایش های انیمیشن، زمین بازی و استخرهای کودک در نظر گرفته شده است.

  • رتبه هتل: 8.3 (امتیاز از 10)
  • تعداد اتاق‌ها: 434
  • تعداد ستاره: 5
  • فاصله: 8 کیلومتر از مرکز شهر

هتل کوستور کلوب هالیدی: این هتل با داشتن یک ساحل خصوصی، 2 استخر روباز با سرسره های آبی و حمام ترکی، یکی دیگر از هتل های خوب کوش آداسی است. از امکانات این هتل می توان به سالن بدنسازی، سونا و زمین تنیس اشاره کرد. اتاق های این هتل دارای تهویه مطبوع، دکوراسیونی مدرن، تلویزیون ماهواره ای و وای فای رایگان است. استخرهای کوستور توسط سالن های آفتاب و مراکز اسپا و ماساژ احاطه شده اند. یک روز سفر به شهر باستانی افسوس نیاز به 25 دقیقه رانندگی دارد. 3 رستوران هتل دارای غذاهای متنوعی از غذاهای ایتالیایی و ترکی گرفته تا غذاهای خاور دور هستند.

  • رتبه هتل: 8.4 (امتیاز از 10)
  • تعداد اتاق‌ها: 448
  • تعداد ستاره: 5
  • فاصله: 4.2 کیلومتر از مرکز شهر

هتل های مرکز شهر کوش آداسی

هتل دریچی: هتل دریچی فقط چند قدم از سواحل دریای اژه فاصله دارد. دارای یک تراس در پشت بام به همراه استخر بوده و هر اتاق دارای بالکن و Wi-Fi رایگان است. هر اتاق در دریچی دارای تهویه هوا، حمام اختصاصی مدرن، تلویزیون، ماهواره و یک مینی بار است. با 3 دقیقه رانندگی از جزیره کبوتر و کمتر از 7 کیلومتر با آدلند آکوپارک فاصله دارد. ویرانه‌های رومی کتابخانه سلسوس تنها 20 کیلومتر با آن فاصله دارد. صبح‌ها هتل بوفه میزبان وعده صبحانه خواهد بود. در غروب میهمانان می توانند از شام در تراس روباز استفاده کنند که منظره زیبای غروب خورشید از چشم انداز شهر و دریا را نشان می دهد. هتل دارای یک مرکز بدنسازی، وان گرم و حمام بخار است. بسیاری از فعالیت ها برای اوقات فراغت همانند کوهپیمایی، قایقرانی و والیبال ساحلی در نزدکی هتل موجود است.

  • رتبه هتل: 7.9 (امتیاز از 10)
  • تعداد اتاق‌ها: 87
  • تعداد ستاره: 4
  • فاصله: 195 متر از مرکز شهر

هتل ایلایدا آوانتگارد: این هتل اقامتگاهی بسیار با ارزش است که با فاصله 50 متری از ساحل، در قلب کوش آداسی قرار دارد. این هتل منظره‌ای فوق العاده رو به دریای اژه و سواحل زیبای کوش آداسی مارینا را به گردشگران ارائه می ‌دهد. قلعه کوش آداسی را می توانید با 5 دقیقه رانندگی از محل هتل مشاهده کنید. وای فای رایگان و پارکینگ رایگان در این هتل در دسترس است. اتاق ها در هتل ایلایدا دارای تهیوه مطبوع، تلویزیون، مینی بار و صندوق امانات هستند. برخی از اتاق ها منظره دریا و برخی دیگر منظره شهر را ارائه می دهند. حمام اختصاصی شامل دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. مهمانان می توانند از صبحانه در تراس با منظره پانورامای دریا لذت ببرند. استخر در پشت بام با دارای بودن مکانی برای استراحت و آفتاب گرفتن بسیار ایده آل است. همچنین رستوران ها و کافه های متنوعی در محیط اطراف هتل وجود دارند. این هتل با 10 دقیقه رانندگی از ساحل معروف بانوان و 15 دقیقه رانندگی از افسوس فاصله دارد. همچنین پارک ملی گوزچاملی 25 کیلومتر از هتل فاصله دارد. فرودگاه ازمیر عدنان مندرس در 77 کیلومتری این هتل قرار دارد.

  • رتبه هتل: 9.3 (امتیاز از 10)
  • تعداد اتاق‌ها: 85
  • تعداد ستاره: 4
  • فاصله: 265 متر از مرکز شهر

هتل بار کار ارسلان: این هتل در مرکز کوشی آداسی قرار دارد و دارای منظره ای زیبا رو به دریا است. این هتل دارای یک استخر روباز، یک رستوران بر روی بام با نمای پانوراما و وای فای رایگان است. همچنین، هتل بار کار ارسلان سال 2016 مورد بازسازی قرار گرفته است. روبروی بندر قایق بادبانی، هتل دارای اتاق هایی با تهویه مطبوع، تلویزیون، مبلمان چوبی و کفپوش پارکت است. هر یک از آنها منظره ای از دریای قایق بادبانی و دریای اژه را نشان می دهند. رستوران در پشت بام هتل با منظره پانوراما از دریای اژه، غذاهای ترکی و بین المللی را سرو می کند. صبحانه روزانه در رستوران پشت بام نیز سرو می شود. همچنین میهمانان می توانند از نوشیدنی و میان وعده در کنار استخر نیز لذت ببرند. مرکز آبگرم هتل برای استراحت ایده آل است، زیرا خدماتی همانند ماساژ و سونا را ارائه می دهد. خانه باکره مریم و افسوس در فاصله 25 کیلومتری هتل بار کار ارسلان قرار دارد. فرودگاه ازمیر عدنان مندرس در 76 کیلومتری این هتل واقع شده است.

  • رتبه هتل: 7.9 (امتیاز از 10)
  • تعداد اتاق‌ها: 65
  • تعداد ستاره: 4
  • فاصله: 595 متر از مرکز شهر

هتل پالم: این هتل تنها 25 متر با سواحل دریای اژه فاصله دارد. هتل پالم دارای استخر روباز با بخش مخصوص کودکان، مرکز تناسب اندام و حمام ترکی است. هتل پالم دارای اتاق های مدرن با تهویه مطبوع، اتاق نشیمن، تلویزیون و بسیاری امکانات دیگر است. رستوران هتل صبحانه و شام را به سبک بوفه باز و ناهار با منوی ویژه سرو می کند. میهمانان می توانند از وعده های غذایی خود در اتاق ناهار خوری بسیار زیبا با منظره ای رو به استخر لذت ببرند. همچنین کافه هتل با انواع نوشیدنی ها و میان وعده ها از مهمانان پذیرایی می‌کند. شهر باستانی افوسیس در فاصله 18 کیلومتری هتل پالم قرار داشته و فرودگاه ازمیر عدنان مندرس، 80 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

  • رتبه هتل: 7.2 (امتیاز از 10)
  • تعداد اتاق‌ها: 70
  • تعداد ستاره: 4
  • فاصله: 623 متر از مرکز شهر

هتل دابل تری بای هیلتون: این هتل که در کنار دریا واقع شده است، دارای استخر روباز و سرپوشیده و یک مرکز تناسب اندام 24 ساعته است. رستوران در بام هتل بسیار شیک بوده و منظره ای پانوراما از دریای اژه و شهر ارائه می دهد. وای فای رایگان در لابی و اتاق ها موجود است. اتاق ها از طراحی مدرن برخوردار بوده و دارای بالکن هستند. رستوران این هتل غذاهای خوشمزه محلی و فصلی را ارائه می دهد. آبگرم و امکانات ماساژ، باعث شده است این هتل مکانی ایده آل برای استراحت باشد. ساحل بانوان در 3.4 کیلومتر و فرودگاه ازمیر عدنان مندرس در 65 کیلومتری هتل قرار دارند شهر باستانی افسوس نیز در 16 کیلومتری هتل واقع شده است. همچنین هتل دارای پارکینگ اختصاصی رایگان است.

  • رتبه هتل: 8.6 (امتیاز از 10)
  • تعداد اتاق‌ها: 87
  • تعداد ستاره: 5
  • فاصله: 1.1 کیلومتر از مرکز شهر

اهمیت پیدا کردن بهترین هتلهای کوش آداسی ترکیه

برای داشتن سفری لذت بخش، راحتی و امکانات مناسب حرف نخست را می زنند. برخورداری از هتلی خوب که کلیه نیازهای مسافران و گردشگران را تأمین کند، مهمترین مورد در ایجاد حداکثر شرایط راحتی است. به طور کلی، هتل های کوشی آداسی با اختلاف بسیار کمی، همه نوع امکانات لازم برای پشتیبانی از مسافران در طول زمان سفر را در خود دارند. بنابراین، بدون نگرانی می توانید از مناطق دیدنی و جاذبه های گردشگری کوش آداسی بر حسب بودجه و نیازهای خود، لذت ببرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها