شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزشیابی کیفی خودروهای تولید داخل را در تیر ۹۸ منتشر کرد.
کد خبر: ۱۲۲۵۶۲۷

به گزارش جام‌جم، تعداد ۵۵ هزار و 238 دستگاه خودرو در خودروسازی‌های داخل کشور در تیر 98 تولیدشده است که ۹۹ درصد از حجم تولیدات به خودروهای گروه سبک و یک درصد دیگر به خودروهای گروه سنگین اختصاص دارد. خودروهای تولیدی کشور در این ماه، شامل ۴۴ مدل خودرو درگروه سبک و ده مدل در گروه سنگین بوده است.
در گروه خودروهای سبک و در بخش وانت‌ها، در سطح قیمتی یک، خودروی وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی با اخذ سه ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروی تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص داده است.
در همین گروه و در بخش خودروهای سواری، در سطح قیمتی یک خودروی نیو مزدا ۳ با اخذ چهار ستاره کیفی، در سطح قیمتی دو خودروهای پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن C3 با اخذ پنج ستاره کیفی، در سطح قیمتی سه خودروهای B30 و چانگان CS35 و در سطح قیمتی چهار خودروهای
تندر ۹۰ پلاس، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، پژو SD207 اتوماتیک، پارس تندر، تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک، پژو ۲۰۷ و دنا پلاس با اخذ چهار ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند. در گروه خودروهای سنگین باری تولید داخل، کامیونت ایسوزو NMR85، کامیونت ایسوزو K75NPR، کامیونت هیوندای HD65 و کشنده ولوو FH500 با اخذ چهار ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.
در بخش خودروهای سنگین مسافری نیز اتوبوس بین‌شهری درسا و اتوبوس بین شهری اسکانیا ۴۲۱۲ مارال با اخذ چهار ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص داده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها