رامین ناصرنصیر، بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها در سریال «در کنار هم ۲» به کارگردانی داریوش جهانگیری و تهیه‌کنندگی آرزو ابوحمزه ایفای نقش می‌کند در گفت‌وگو با صبا درباره موضوع این سریال بیان کرد: «در کنار هم ۲» به سفارش معاونت سیما پیرو تفاهمنامه معاونت سیما و ستاد مبارزه با مواد مخدر برای گروه خانواده شبکه دو سیما ساخته می‌شود.
کد خبر: ۱۲۲۵۵۲۰

در این سریال علاوه‌بر بیان موضوعات آموزشی در خانواده درباره مسائل پیشگیری از مبتلا شدن فرزندان به اعتیاد پرداخته می‌شود.
در این سریال خانواده‌ای متشکل از پدربزرگ و مادربزرگ و سه برادر و خانواده هایشان هستند. یکی از این سه برادر که در کیش زندگی می‌کند ورشکست می‌شود و به تهران بازمی‌گردد تا در کنار پدر و مادر و خانواده برادرش زندگی کند. این فرد یک فرد بی‌مبالات است که سنت‌های خانوادگی را رعایت نمی‌کند و در مقابل برادرش فردی مقید است و تفاوت شیوه رفتاری این دو برادر بار آموزشی و اخلاقی دارد که پیام داستان را به مخاطب نشان می‌دهد.
علاوه‌بر این مجموعه سریال «حکایت‌های کمال» به کارگردانی قدرت‌ا... صلح‌میرزایی و تهیه‌کنندگی محسن شایان‌فر و «افسانه هزار پایان» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی شهاب عباسی را در گذشته کار کردم که هنوز زمان پخش آنها مشخص نیست. همچنین سریال «محکومین ۲» را نیز در نوبت پخش دارم.
من قرارداد شش ماهه با «افسانه هزار پایان» داشتم اما زمانی که کار طولانی شد قرارداد خود را تمدید نکردم. مراحل فنی این سریال نیز به دلیل مشکلات مالی طولانی شده است. برخی از دوستان با تخفیف زیاد بخشی از حق‌الزحمه خود را دریافت کردند اما کسانی که مبالغ درشتی داشتند هنوز حق الزحمه خود را نگرفته‌اند.
در سریال «حکایت‌های کمال» هم من نقش یک دکتر هندی را ایفا می‌کنم که دکتر محله است. نقش من در این سریال کوتاه بود و سه قسمت را بازی کردم. فضای داستانی سریال مربوط به دوره پهلوی اول است. داستان در محله‌ای اتفاق می‌افتد که قهرمان آن پسری نوجوان به نام کمال است و از زاویه دید او نوع زندگی افراد و مسائل اجتماعی بررسی می‌شود.
گاهی به خود من نقش‌هایی پیشنهاد می‌شود که در حین خواندن متن و پیش از ایفای آن خجالت می‌کشم و این موضوعی غم‌انگیز است. ما نباید فقط از فرهنگ و تهاجم فرهنگی صحبت کنیم، بلکه باید در عمل نیز سیاستگذاری فرهنگی مناسبی انجام دهیم و فقط به نیاز بازار توجه نکنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها