دکتر قلابی که به بهانه پیکرتراشی، تصاویر خصوصی زنان را در فضای مجازی دریافت و با تهدید به انتشار از آنها اخاذی می‌کرد، بازداشت شد.
کد خبر: ۱۲۲۵۲۹۴

به گزارش جام‌جم، سردار سید محمود میرفیضی، فرمانده انتظامی استان مازندران در این باره گفت: زنی با حضوردر پلیس فتا شکایتی را مطرح کرد مبنی براین‌که در یکی از شبکه‌های اجتماعی فردی با ایجاد صفحه‌ای شخصی در زمینه «لیپوماتیک» (پیکر‌تراشی)، وی را فریب داده و از او اخاذی کرده است. بعداز این شکایت، معلوم شد متهم پرونده با جعل عنوان و معرفی خود به عنوان دکتر و فوق متخصص لیپوماتیک با انجام تبلیغات و اغفال، از وی درخواست فیلم و تصویر اندام کرده و پس از دسترسی به این تصاویر خصوصی، با تهدید به انتشار آن دست به اخاذی زده است.
وی افزود: این در حالی بود که تحقیقات پلیسی نشان می‌داد که متهم فراری از افراد دیگری نیز به همین شیوه اخاذی‌هایی کرده است. متهم تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و چند روز پیش بازداشت شد. او در تحقیقات پلیسی مدعی شد که از بهمن‌ سال گذشته با ایجاد صفحه‌ای در فضای مجازی و جعل عنوان «فوق‌تخصص جراحی و زیبایی» اقدام به تبلیغ لیپوماتیک (پیکرتراشی) کرده و پس از دسترسی به تصاویر خصوصی اندام شهروندان، اقدام به تهدید و اخاذی از آنها کرده است.
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به شناسایی ۴۱ شاکی از استان‌های مختلف کشور، ادامه داد: با بررسی‌های فنی و تحقیقاتی پلیس از تجهیزات رایانه‌ای و سیستم متهم مشخص شد تاکنون بیش از ۵۰ نفر فیلم و تصاویر بدن خود را برای این مرد شیطان‌صفت ارسال کرده‌اند. صفحه مربوط به این فرد از سوی مرجع قضایی مسدود شد و تحقیقات برای رازگشایی از دیگر جرایم متهم ادامه دارد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها