یورگن کلوپ سرمربی تیم لیورپول از موفق ترین مربیان جهان فوتبال در چند سال اخیر به شمار می رود.
کد خبر: ۱۲۲۵۲۳۴
شوک «آقای معمولی» به هواداران ؛ تمدید نمی‎کنم!

به گزارش جام جم آنلاین ، کلوپ لیورپول را فصل گذشته قهرمان اروپا کرد و به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر انگلیس رساند. او که چند سال پیش با رد لقب آقای خاص که متعلق به خوزه مورینیو است خود را به کنایه آقای معمولی نامید اکنون محبوب هواداران تیم بندرنشین لیورپول است. او جان تازه ای به این تیم داده و حالا این تیم در کنار منچسترسیتی یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی به شمار می رود.

یورگن کلوپ اعتراف کرده که احتمال دارد در پایان قرارداد فعلی خود با لیورپول، این تیم را ترک کند. کلوپ آلمانی در سال 2015 به لیورپول ملحق شد و جانشین راجرز در این تیم شد، قرارداد فعلی او با این تیم تا سال 2022 اعتبار دارد و به نظر می رسد این زمان، پایان کار او با لیورپول است. کلوپ در مصاحبه اخیرش با کیکر در پاسخ به این پرسش که آیا قصد دارد بعد از اتمام قرارداد فعلی اش استراحت کند؟ این گونه جواب داد: «اگر من تصمیم بگیرم که نمی توانم بیش از این ادامه دهم، در آن سال استراحت خواهم کرد و تصمیمی درباره آینده ام خواهم گرفت. انرژی فراوانی دارم، اما یک مشکل دارم. نمی توانم کم و بیش کار کنم، فقط می توانم کامل کار کنم یا به کل کاری انجام ندهم. اما احتمال اینکه بعد از یک سال وقفه دوباره انرژی ام افزایش یابد، زیاد است. و سپس می توانم کاری را انجام دهم که می خواهم.»

اسکای اسپورت نیز از پایان کار این مربی آلمانی در لیورپول در پایان فصل جاری خبر می دهد. او قطعا مشتریان زیادی در اروپا خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها