مدیران آئودی برای افزایش فروش سوپراسپرت R8 نسخه‌ای جدید و جذاب از این مدل را عرضه خواهند کرد.
کد خبر: ۱۲۲۴۷۰۹
سوپراسپرت آئودی R8 در طرح و رنگ‌بندی جدید معرفی شد +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به این که علاقه عمومی مردم در سال‌های اخیر به سمت خودروهای شاسی‌بلند افزایش پیدا کرده است، شرکت‌های خودروسازی نیز تصمیم گرفته‌اند تولیدات مدل‌های شاسی‌بلند خود را افزایش دهند، به همین جهت برخی از مدل‌های سدان، کوپه و اسپرت با کاهش تولید همراه شده‌اند یا آنکه ساخت نسل جدید آن‌ها با تاخیر مواجه شده است. یکی از معروف‌ترین و جذاب‌ترین خودروهایی که درحال حاضر آینده‌ای نامعلوم دارد، سوپراسپرت جذاب آئودی R8 است. این مدل معروف که یکی از بهترین خودروهای اسپرت چندسال اخیر آئودی محسوب می‌شود، در فروش با مشکل مواجه شده و به همین جهت مشخص نیست آیا مدل بعدی آن ساخته می‌شود یا خیر و در صورت تولید، زمان ساخت نسل بعدی این مدل نا معلوم است.

تولید سوپراسپرت آئودی R8 از سال ۲۰۰۵ آغازشده و تا سال ۲۰۱۵ ادامه پیدا کرد، آئودی از سال ۲۰۱۶ نسل بعدی مدل R8 را معرفی کرد که خودرویی بسیار جذاب و پرقدرت است اما به‌دلایل متعددی استقبال از این مدل قابل توجه نبود. یکی از این دلایل، استقبال بیشتر مردم به خودروهای شاس‌بلند و دلیل دیگر وجود رقبا بسیار مطرح برای آئودی R8 شناخته شده است.

آئودی R8 از سیستم قدرت لامبورگینی هوراکان بهره می‌برد، پیشرانه ۵.۲ لیتری تنفس‌طبیعی ۱۰ سیلندر به‌طور تخصصی توسط Brixton Forged تولید شده و با دورموتور ۸۲۵۰ دور‌ در‌ دقیقه ۵۳۳ اسب‌بخار قدرت دارد، همچنین گشتاور آن با ۶۵۰۰ دور در دقیقه ۵۴۰ نیوتن‌متر است. نسخه دیگر آئودی R8 با پیشرانه V۱۰ پلاس ۶۰۲ اسب‌بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد.

آئودی R8 با ظاهری جذاب‌تر از گذشته

به همین دلیل آئودی نسخه جذاب‌تر این خودور را با رنگ‌بندی و ویژگی‌های جدید وارد بازار خواهد کرد، سوپراسپرت جذاب آئودی از نظر ظاهری نقصی ندارد،نسخه جدیدی این مدل با چراغ‌ها و جلوبندی همیشگی آئودی که نمایی تهاجمی‌تر به خود گرفته و با وجود اسپویلر بزرگ در عقب و خروجی‌های اگزوز حجیم، یک خودرو اسپرت واقعی و جوان‌پسند است.

چرخ‌های بزرگ و عریض Brixton Forged در اندازه ۲۰ در ۹ اینچ در جلو و ۲۱ در ۱۲.۵ اینچ در عقب که با برنز المپیکی صیقل داده شده، نمایی بسیار زیبا به خودرو داده است. دارندگان خودروهای تیره، غالبا ترجیح می‌دهند از چرخ‌های مشکی یا طوسی استفاده کنند، اما چرخ‌های برنزی و یا طلایی رنگ Brixton Forged نمایی شکیل و جذاب به سوپراسپرت R8 داده و ترکیبی زیبا تشکیل داده است.

در هر صورت آئودی R8 یک سوپراسپرت جذاب است که قابلیت رقابت با تمام مدل‌های مشابه خود را دارد، این مدل تا سال ۲۰۱۷ فروش بالایی داشت اما در دوسال اخیر اقبال مردمی شامل حال این خودرو نشده و سرنوشت آن را تحت تاثیر قرار داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها