رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با تشریح جزئیات انهدام بزرگ‌ترین باند خانوادگی مواد مخدر در جنوب کشور، از گردش مالی ده هزار میلیارد ریالی این باند سازمان یافته و بین‌المللی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۴۳۰۸

علی صالحی در گفت‌وگو با جام‌جم بیان کرد: در جریان عملیات ضربتی سربازان گمنام امام زمان(عج)، حافظان امنیت کشور موفق شدند با رصد اطلاعاتی دقیق، بزرگ‌ترین باند سازمان یافته و بین‌المللی مواد مخدر در منطقه جنوب کشور را منهدم و 13 نفر از سوداگران مرگ را دستگیر کنند.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: این باند سازمان یافته به صورت مسلحانه و خانوادگی به سرکردگی چهار برادر اداره می‌شد و نسبت به انتقال سالانه حدود 200 تن مواد مخدر از طریق کشور پاکستان به استان سیستان و بلوچستان اقدام می‌کرد.
وی درباره شیوه انتقال مواد مخدر توسط این باند گفت: اعضای این باند، مواد مخدر را از طریق دریا به وسیله لنج و قایق‌های تندرو به سواحل هرمزگان منتقل کرده و سپس در سراسر کشور توزیع می‌کردند. همچنین تمامی مبادلات مالی حاصل از اقدامات مجرمانه این افراد در زمینه حمل و نگهداری مواد مخدر از طریق کارت‌های بانکی اعضای خانواده آنها انجام می‌شد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان با اعلام این‌که گردش مالی این باند مواد مخدر ده هزار میلیارد ریال بوده است، تصریح کرد: با هدف ضربه به بنیه مالی و اقتصادی قاچاقچیان مواد مخدر، 49 واحد مسکونی و تجاری آنها پلمب شده و 250 نفر شتر از آنها توقیف شده است. همچنین 15 کیلوگرم طلا از این سوداگران مرگ ضبط شده و مبلغ 6/5 میلیارد تومان وجه نقد موجود در حساب‌های بانکی این افراد نیز توقیف شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها