زن کینه‌جو به خاطر مرگ پسر یک‌ساله‌اش چهار زن و مرد را کشت. متهم به قتل که با تغییر چهره و مدارک جعلی قصد سوار شدن به هواپیما را داشت، در فرودگاه مشهد دستگیر شد.
کد خبر: ۱۲۲۴۳۰۷

به گزارش خبرنگار جام‌جم، اولین روز مرداد امسال مردی با کلانتری 12 شهرستان ملایر تماس تلفنی گرفت و از مرگ مشکوک زن و مرد جوانی در خانه‌ای در یکی از محله‌های این شهرستان خبر داد. ماموران با حضور در محل و بررسی موضوع و کشف اجساد این دو نفر متوجه شدند که مرد صاحبخانه و دوست همسرش در این خانه به‌طور مرموزی جان‌باخته بودند. ساعاتی از وقوع این حادثه گذشته بود که ماموران در جریان مسمومیت مشکوک زن باردار جوانی در خانه‌اش در محله دیگری از شهرستان ملایر قرار گرفتند. ماموران در این خانه حضور یافتند و با هماهنگی لازم، زن باردار از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شد، اما با توجه به تلاش پزشکان، او و جنین وی فوت شدند. پلیس در حال رازگشایی از مرگ آنها بود که در جریان تحقیقات معلوم شد همه آنها بر اثر مسمومیت با سیانور فوت شده‌اند و حتی با هم نسبت فامیلی دارند. در تحقیقات بعدی ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد آنها به قتل رسیده‌اند.
در ادامه ماموران باخبر شدند همسر مرد کشته شده از خانه بیرون رفته و ناپدید شده است. ماموران زمانی که موضوع را بررسی کردند به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد او به‌تازگی فرزند خردسالش را از دست داده و سر همین موضوع با افراد فوت شده اختلاف و درگیری داشته است. با توجه به فرار مرموز این زن از خانه‌اش، ماموران احتمال دادند او دست به این جنایت‌ها زده باشد، بنابراین به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب پلیس قرار گرفت‌. جست‌وجوهای پلیسی برای دستگیری او ادامه داشت تا این‌که روز یکشنبه رد متهم ۳۸ ساله پس از قتل همسر، زن برادر باردارش و دوستش در شهر مشهد به‌دست آمد. در این مرحله تیمی از ماموران برای دستگیری وی به مشهد اعزام شدند. آنها در جریان تحقیقات پی بردند که متهم با نام جعلی بلیت هواپیما خریده و به فرودگاه بین‌المللی هاشمی‌نژاد مشهد رفته تا با پرواز هوایی از این شهر خارج شود، بنابراین ماموران در فرودگاه حاضر شدند و عصر همان روز با همکاری پلیس مشهد مانع فرار متهم شدند و او بازداشت شد.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی در این رابطه گفت: متهم زیر نظر گرفته شد و آخرین رد او در فرودگاه به‌دست آمد و مشخص شد، به نام او بلیتی صادر نشده است. سرانجام متهم 38 ساله به نام الهام هنگام سوار‌شدن به هواپیما دستگیر شد. او برای فرار، با مدارک دوستش بلیت خریده و چهره خود را تغییر داده بود.
سردار محمدکاظم تقوی افزود: متهم همراه خود کپسول سیانور داشت که قبل از این‌که آن را بخورد، ماموران کشف کردند.
متهم در تحقیقات اولیه در دادسرای مشهد مدعی شد 15 روز قبل فرزند یک‌ساله‌اش بیمار می‌شود، اما مادرشوهرش می‌گوید، برای هر دردی بچه را دکتر نبرید و همسرش هم به همین خاطر بچه را به بیمارستان نمی‌برد. بعد از بد‌حال شدن پسرشان، او را به بیمارستانی می‌برند که همسر برادرش پرستار آنجا بوده است. بعد از اقدامات درمانی پسرم مرخص شد و او را به خانه آوردیم، اما دوباره حالش بد شد و در آغوشم فوت کرد. بعد از مرگ پسرم دچار عذاب وجدان شده و تصمیم به خودکشی گرفتیم. من به ناصرخسروی تهران آمده و قرص‌های سیانور خریدم. قرار بود من، همسر و زن برادرم به خاطر عذاب وجدان با قرص خودکشی کنیم، اما آن روز دوستم به خانه ما آمد و به اشتباه قرص را خورد‌. بعد از مرگ آنها من به مشهد آمدم که اینجا دستگیر شدم.
متهم در ادامه به پلیس آگاهی ملایر منتقل شد که عصر دیروز لب به اعتراف گشود و به قتل اعتراف کرد و گفت: من در کار فروش طلا هستم. بعد از مرگ پسرم تصمیم به انتقام از شوهرم و همسر برادرم گرفتم و آنها را با قرص سیانور کشتم، اما مرگ دوستم حادثه بود و ناخواسته قرص را خورد. تحقیقات از متهم در پلیس آگاهی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها