زنی با همدستی دو فرزندش به بهانه حل مشکلات یک مرد پولدار تهرانی و به بهانه ارتباط با اجنه و نوشتن نسخه‌های دروغین خوشبختی از او چهارمیلیارد تومان کلاهبرداری کرد. متهمان در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان شاهین شهر بازداشت شدند و به جرایمشان اعتراف کردند.
کد خبر: ۱۲۲۳۸۵۱

به گزارش جام‌جم، چندی پیش یکی از شهروندان تهرانی با حضور در پلیس امنیت عمومی شهرستان شاهین‌شهر در استان اصفهان شکایتی را مطرح کرد مبنی براین‌که یک خانواده ساکن در شهرستان شاهین‌شهر از طریق فالگیری و رمالی وی را فریب داده و از او کلاهبرداری کرده‌اند.
شاکی به افسر تحقیق گفت: حدود یک سال پیش از طریق یکی از دوستانم با خانواده‌ای که ادعای حل مشکلات افراد را از طریق ارتباط با جن‌ها داشتند، آشنا شدم . آنها مدعی بودند می‌توانند جن‌گیری کنند و با کمک آنها مشکلات را حل می‌کنند. در این مدت برای حل مشکلاتم و دریافت نسخه‌های خوشبختی سه میلیارد و 200 میلیون تومان پول به حسابشان واریز کردم. علاوه براین پول‌ها، طلا و جواهر به ارزش 800 میلیون تومان را به این خانواده رمال تحویل دادم، اما نه تنها مشکلاتم حل نشد، بلکه روزبه‌روز مشکلاتم بیشتر شد و زندگی‌ام در حال نابودی بود. آنها فریبم داده و از من کلاهبرداری کردند.
پرونده‌ای در این‌باره تشکیل و تحقیقات پلیسی برای شناسایی ودستگیری متهمان که یک زن و دو فرزند دختر و پسر او بودند، آغازشد. آنها تحت تعقیب پلیس قرار گرفتندو دو روز پیش بازداشت شدند. در بازرسی از خانه متهمان آلات و ادوات رمالی و فالگیری کشف شد.
سردار مهدی معصوم‌بیگی، فرمانده انتظامی استان اصفهان در این‌باره گفت: اعضای این باند خانوادگی در جریان تحقیقات پلیسی گفتند ادعای ارتباط آنهابا اجنه از اساس دروغ بوده و فقط سعی می‌کردند به وسیله فال گرفتن، نوشتن نسخه‌های خوشبختی و مواردی که در کتاب‌های مربوط به رمالی بوده، فرد شاکی را فریب داده و هر بار به بهانه‌های مختلف پول و طلا از وی بگیرند و با این ترفند حدود چهار میلیارد تومان از وی کلاهبرداری کرده‌اند. با اعتراف متهمان آنها روانه زندان شدند. تحقیقات از آنها برای رازگشایی از جرایمشان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها