من خودم این افتخار را دارم که با تمام دردسرهای رفت و آمدی، جنوبی‌ترین نقطه پایتخت را برای زندگی انتخاب کرده‌ام و از نزدیک با آدم‌ها و مردم ارتباط دارم و درد آنها و به‌خصوص اجاره‌نشینان را خیلی خوب درک می‌کنم و می‌دانم هر ماه کلی باید بدوند برای جور کردن اجاره‌خانه.
کد خبر: ۱۲۲۳۴۲۴

مردم باید بدانند هنرمندان هم دغدغه‌های معیشتی و اجاره‌نشینی دارند و در لزوم اصلاح نظام اجاره‌نشینی با مردم همسو هستند، ولی این‌که هنرمندان رک و راست از مشکلات خود نمی‌گویند فقط به خاطر حفظ شأن هنری شان است.
الان یک کارمند شهرداری یا یک فرهنگی حداقل یک یا چند درمانگاه و بیمارستان مخصوص دارد که در مواقع بیماری از تسهیلاتش استفاده کند یا کمک‌هزینه مسکن یا خواربار دارد ولی هنرمندان حتی یک درمانگاه درجه 3 اختصاصی یا هیچ‌گونه کمک‌هزینه پرداخت اجاره‌بها یا خرید مسکن ندارند.
طراحی و اجرای پویش «صاحبخانه خوب» یک حرکت خداپسندانه و مفید است، چون مردم را دعوت می‌کند به مدارا ولی به شرط این‌که در ظواهر نماند و به سمت عملیاتی کردن پاسخگویی مسؤولانه حرکت کند.
واقعا تمام هدف یک اثر نمایشی این است که با مخاطب ارتباط برقرار کند و مخاطب با آن چیزی که در برابرش است، همذات‌پنداری کند پس در انتخاب موضوع سریال‌هایی که در زمان حال می‌گذرد نیز باید بی‌تعارف از سوژه‌هایی گفت که دغدغه مردم است.
دغدغه مردم و گرفتاری مردم که یکی از آنها هم همین مسأله مسکن، اجاره‌نشینی و برخوردهای تبعیض‌گرایانه بین طبقات مختلف است باید به بهترین شکل در سریال‌ها تجلی پیدا کند تا مدیران مملکت بیشتر با مصائب محرومان آشنا شوند و بعد از سال‌ها لااقل چاره‌ای پیدا کنند برای تثبیت اجاره‌بها.

علیرضا استادی

بازیگر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها