رئیس دفتر رئیس جمهور گفت:استدلال خوبی که حقوقدان ما ثابت کردند؛ تحریم اتحادیه اروپا فقط برای خودش دارای اعتبار است.
کد خبر: ۱۲۲۳۳۴۸
تحریم اتحادیه اروپا فقط برای خودش معتبر است

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور صبح امروز در حاشیه چهارمین نمایشگاه توانمندی روستائیان و عشایر در نمایشگاه بین المللی تهران در واکنش به تحریم شدن کارکنان کشتی گریس ۱، اظهار کرد:دولت و وزارت خارجه و‌کلیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بعد از رهگیری دریایی که به دستور آمریکا انجام شد، معتقد بوده یک عمل منسجمی در کشور به وجود آمد که در نتیجه به آزاد شدن این کشتی منتهی شد.

رئیس دفتررئیس جمهور افزود:استدلال خوبی که حقوقدان ما ثابت کردند؛ تحریم اتحادیه اروپا فقط برای خودش دارای اعتبار است و ما خوشحالیم که دادگاه جبل الطارق حکم آزادی را برای این کشتی صادر کرد.

واعظی در ادامه با اشاره به دستاورد چهارمین نمایشگاه توانمندی روستائیان و عشایر، افزود:اگر توجه ویژه‌ای به روستا داشته باشیم فواید زیادی از جمله؛ مانع مهاجرت روستائیان به شهر می‌شود. ابتدا ما از مقام معظم رهبری اجازه گرفتیم از صندوق توسعه ملی ۱.۵میلیارد دلار برای اشتغال روستائیان برداشت شود که تاکنون حدود نصف این مبلغ به ریال تبدیل شده و‌توسط ۴ بانک عامل به روستائیان پرداخت شد و حدود ۱۵۰ هزار شغل روستایی طی این چند سال به وجود آمده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه سیاست دولت انتقال امکانات شهری به روستاهاست، تصریح کرد:۹۰ درصد روستای بالای خانوار از امکانات تلفن، برق، آب و. برخوردار هستند.

واعظی خاطر نشان کرد:از زمانی که اینترنت به روستا‌ها ورود پیدا کرده است، مسئله بوم گردی و فروش صنایع دستی از طریق اپلیکشین‌ها صورت می‌گیرد و خوشبختانه با توجه به بارندگی‌های امسال محصولات کشاورزی رونق پیدا کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها