پسر معتاد چطور دختر 5/3 ساله را قربانی نیت شوم خود کرد

رسیدگی ویژه به پرونده شیطان بیمارستان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از صدور قرار بازداشت برای متهم پرونده آزار و اذیت دختربچه‌ای در بیمارستانی در شهر شیراز و کذب بودن شایعه فوت کودک خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۲۸۲۵

به گزارش خبرنگار جام‌جم، حیدر آسیابی با بیان این که متهم با پیگیری‌های قضایی بازپرس شعبه 10 دادسرای جنایی شیراز و هماهنگی و همکاری پلیس در سریع‌ترین زمان دستگیر شد، بیان کرد: متهم با عناوین اتهامی آدم‌ربایی و کودک‌آزاری تفهیم اتهام شده است و برای وی قرار بازداشت موقت صادر شد.
وی با اشاره به این‌که ریاست کل دادگستری استان دستور پیگیری فوری و رسیدگی ویژه به پرونده را صادر کردند، گفت: متهم به جرم ارتکابی اعتراف داشته و هم‌اکنون بخشی از پرونده به دادگاه کیفری یک استان ارسال و تحقیقات در خصوص بخش دیگر پرونده در دادسرا ادامه دارد.
این مقام قضایی ضمن کذب خواندن شایعه فوت کودک با بیان این‌که بازپرس رسیدگی‌کننده به پرونده از کودک عیادت داشته است، گفت: کودک با هماهنگی کادر پزشکی موقت از بیمارستان مرخص شده است.
آغاز تحقیقات
رسیدگی به این پرونده از 12 مرداد امسال و به دنبال ناپدید شدن دختربچه 5/3 ساله‌ای در یکی از بیمارستان‌های شیراز آغاز و تیمی از ماموران تحقیقات در این باره را آغاز کردند.
چند ساعت بعد به ماموران خبر رسید پیکر دختربچه‌ای در سرویس بهداشتی بیمارستان دیگری پیدا شده است. تیم پلیسی پس از حضور در بیمارستان متوجه شدند، دختر 5/3 ساله پس از ربوده شدن، به بیمارستان دیگری منتقل و آنجا مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.
با بررسی سرنخ‌های موجود در دو بیمارستان، چهره پسر شیطان‌صفت شناسایی و خیلی زود در یکی از محله‌های شیراز دستگیر شد.
به گفته معاون اجتماعی پلیس استان فارس، پسر جوان در تحقیقات به آزار و اذیت دختربچه اعتراف کرده است. تاکنون شکایت مشابهی در پلیس آگاهی شیراز مطرح نشده، اما تحقیقات برای شناسایی قربانیان احتمالی او ادامه دارد. پرونده هم‌اکنون در اختیار مرجع قضایی قرار دارد.
متهم پرونده کیست؟
متهم پرونده، پسر 25 ساله معتادی است که در تحقیقات گفته است، روز حادثه به بیمارستان رفته و با مشاهده دختربچه وسوسه شده و به بهانه بازی کردن او را به بیمارستان دیگری که همان حوالی بود برده و نقشه‌ام را اجرا کردم. بعد از آن هم با رها کردن دختربچه از محل گریختم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها