ذوب‌آهن برای صعود به یک‌چهارم نهایی آسیا نیاز به برد یک بر صفر دارد

تیر آخر ترکش

رویای قهرمانی در آسیا و تکرار صعود به فینال برای ذوب‌آهن و علیرضا منصوریان همچنان زنده است.
کد خبر: ۱۲۲۲۸۱۰

سبزهای فولادشهری بازی رفت را با نتیجه
2 بر یک به الاتحاد عربستان واگذار کردند و حالا در بازی فرداشب که حکم مرگ و زندگی را دارد، فقط به یک برد یک گله نیاز است تا این حریف قدرتمند را از پیش رو بردارند و به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند. آیا ذوب‌آهن می‌تواند در قطر جشن صعود بگیرد؟
علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ظهر شنبه پیش از سفر تیمش به قطر برای مصاف با الاتحاد عربستان اظهار کرد: «تا آنجا که
۳۰-۲۵ سال سابقه‌ام در فوتبال اجازه می‌دهد باید بگویم ایرانی مرد روزهای سخت است. برای ما دعا کنید. صعود به مرحله بعد دور از دسترس نیست. امیدوارم بتوانیم این پرچم را محکم به امانت نگه داریم.»
ذوب‌آهن که مرحله گروهی لیگ قهرمانان را با صدرنشینی به پایان رساند، اگرچه از بازی در ورزشگاه خانگی‌اش، به دلیل عربستانی بودن حریف محروم است، اما بازی فرداشب در ورزشگاه گرند حمد دوحه، برایش حکم یک بازی خانگی را دارد. به همین خاطر هم باخت 2 بر یک بازی رفت را می‌تواند با یک برد یک بر صفر جبران کند و به لطف گل زده در خانه حریف، به مرحله بعدی صعود کند. البته داستان انجام بازی‌های خانگی ذوب‌آهن در قطر، حتی با عبور از الاتحاد، همچنان ادامه خواهد داشت. تیم علیرضا منصوریان در صورت عبور از الاتحاد، در مرحله بعد احتمالا به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت، چرا که الهلال در بازی رفت، 4 بر 2 در خانه الاهلی پیروز شده و از شانس بالای برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی برخوردار است.
برنامه بازی‌های دوشنبه
الوحده امارات - النصرعربستان (19:40) ذوب آهن - الاتحاد عربستان (22:00)

رضا پورعالی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها