بانی مد فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرد و بنا به رضایت و رفاه حال مشتریان حراج فوق‌العاده پایان فصل خود را در دو ماه آخر تابستان آغاز کرد.
کد خبر: ۱۲۲۱۹۵۶
حراج فوق‌العاده پایان فصل بانی مد تا 70% تخفیف

مشتریان می‌توانند در این حراج محصولات مورد علاقه خود را از جمله پیراهن، کفش، بلوز، تیشرت، لوازم آرایشی بهداشتی، محصولات مراقبت از پوست و مو، عطر و ادکلن، شال و روسری، انواع شلوار، کاپشن، مانتو، آکسسوری، زیورآلات، ساعت، انواع لباس زنانه، انواع لباس مردانه و انواع لباس بچگانه تا تخفیف 70% تهیه کنند.

به پایان فصل که نزدیک می‌شویم، حراج پایان فصل با تخفیفات بالا در سراسر دنیا آغاز می‌شود. فروشگاه‌ها کالای فصل خود را با تخفیف بالایی در اختیار عموم قرار می‌دهند. از این رو، فروشگاه اینترنتی بانی مد به منظور رضایت مشتریان حراج استثنایی خود را تا 70% تخفیف آغاز کرد. مشتریان می‌توانند با استفاده از این فرصت کالای مورد نیاز خود را از برندهای معروف دنیا خریداری کنند. علاوه بر این تخفیف ویژه، مشتریان می‌توانند با خرید کالا به ارزش 200 هزار تومان از بن تخفیف 100 هزار تومانی ویژه پاییز بهرمند شوند.

در روزهایی که اوضاع اقتصادی دچار نوسان است، مشتریان می‌توانند از فروش ویژه و تخفیفات استثنایی فروشگاه‌ها به صورت حضوری و آنلاین بهرمند شوند.

اگر شما جزء افرادی هستید که علاقه‌ای به ترافیک و شلوغی خیابان‌ها ندارید، فروشگاه‌های آنلاین این فرصت را در اختیار شما قرار داده‌اند تا در هر زمان، مکان و شرایط کالای مورد علاقه خود را خریداری کنید و از تخفیفات و فروش ویژه بهرمند شوید.

با پیشرفت و گسترش تکنولوژی و اینترنت، شرایط خرید و فروش آنچنان به شکل سنتی رواج ندارد و هر فردی می‌تواند بنا به نیاز خود کالای مورد علاقه را در کوتاه‌ترین زمان وبهترین کیفیت تهیه کند.

فروشگاه آنلاین بانی مد با در نظر گرفتن حال مشتریان خود، بهترین و با کیفیت‌ترین برندهای خارجی و ایرانی که شامل جین وست، بالنو، جوتی جینز، آدیداس، ساعت کاسیو، کرید، داو، ان بی بی، اکو، بربری، بورژوا، بولگاری، رکسونا، شانل، لاکوست، مون بلان، هرمس، ویکتوریا سیکرت، گوچی، کنزو، کلوین کلاین، چرم درسا، چرم مشهد، مای، تن درست، ارس، سرژه و... است را در اختیار مشتریان قرار داده تا آنان بتوانند پوشاک و کالای مورد نظر خود را در طرح، رنگ و سایز مناسب خریداری کنند.

فروشگاه اینترنتی جین وست برای مشتریان خود ارزش و اهمیت ویژه‌ای قائل می‌شود و مشتریان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت بانی مد www.banimode.com پوشاک، اکسسوری و زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم برقی شخصی خود را انتخاب کنند و در کمترین زمان، بهترین کیفیت و نازلترین قیمت کالای خود را در درب منزل تحویل بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها