امام جمعه موقت تهران تاکید کرد؛

نقش ویژه رسانه ملی در امر به معروف و نهی از منکر

امام جمعه موقت تهران گفت: فرهنگ‌سازی امربه معروف و نهی از منکر از نیاز‌های امروز جامعه است؛ رویکرد باید از نگاه حاکمیتی به نگاه مردمی تغییر کند.
کد خبر: ۱۲۲۱۵۵۷
نقش ویژه رسانه ملی در امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، آیت الله صدیقی ­در نشست مشترک شورای معارف سیما با ستاد امر به معروف و نهی از منکر و نمایندگان ستاد مرکزی اربعین، امر به معروف و نهی از منکر را از فریضه‌های اصلی دین خواند و افزود: فرهنگ سازی در خصوص این فریضه از نیاز‌های امروز جامعه است و نیازمند تغییر رویکرد از نگاه حاکمیتی به نگاه مردمی هستیم.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه حکومت بدون نهاد‌های مردمی‌پیروزی و توفیقی نخواهند داشت تاکید کرد: مردم در خصوص این فریضه مهم جلودار باشند و دستگاه‌های دیگر پشت سر مردم حرکت کنند.

آیت الله صدیقی با تشکر از رسانه ملی برای پیشقدم بودن در این امر، اتحاد دستگاه‌های مختلف در این زمینه را خواستار شد.

در ادامه این جلسه، رئیس بخش مشارکت‌های مردمی ستاد مرکزی اربعین گفت: ما بیش از ۲۵۰۰ موکب سازماندهی شده در کشور داریم که می‌توانیم هر روز تعاریف وظایفشان را توسعه دهیم.

وی از آمادگی بخش مشارکت‌های مردمی ستاد مرکزی اربعین برای همراهی با صدا وسیما در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و زمینه‌های فرهنگی ـ هنری این فریضه خبر داد.

حسن پلارک افزود: این موکب‌ها در ایام عید غدیر در سراسر کشور فعال خواهند شد.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما نیز پرداختن به فریضه امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح رویکرد این ستاد را از حاکمیتی به مردمی مهم خواند و گفت:: رسانه ملی به عنوان سازمانی جریان ساز پرداختن به این موضوع را در قالب هنر در دستور کار خود قرار داده است.

ایجاد کرسی‌های تلاوت با حضور قاریان مطرح کشور و همچنین برگزاری نماز جماعت در موکب‌های مراسم پیاده روی اربعین از دیگر موضوعاتی بود که شیخ اکبری به آن پرداخت و از آمادگی رسانه ملی برای پوشش زنده این فعالیت‌ها خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها