کنفدراسیون فوتبال آسیا، چهار بازیکن را که در تبانی دیدارهای سال‌های گذشته AFC CUP دست داشتند، مادام‌العمر محروم کرد.
کد خبر: ۱۲۲۰۹۰۸
AFC چهار بازیکن را به دلیل تبانی، مادام‌العمر محروم کرد

به گزارش جام جم آنلاین ، کنفدراسیون فوتبال آسیا در جدیدترین حکم کمیته انضباطی خود، چهار بازیکن فوتبال را به خاطر مشارکت در تبانی نتیجه دیدارهای تیم‌های خود، به صورت مادام‌العمر از فوتبال محروم کرد. کورسانبک شراتوف، ولادیمیر وروکین، ایلیاز عالیموف و عبدوعزیز ماهکاموف، بازیکنانی هستند که AFC آنها را از فعالیت‌های مرتبط با فوتبال محروم کرده است.

شراتوف، ملی‌پوش تیم ملی قرقیزستان در تغییر نتیجه دیدار تیم دوردوی این کشور در مسابقات AFC CUP سال 2017 که در آن توپ می‌زد، دست داشت. او به خاطر تبانی و حمایت از فعالیت‌های شرط‌بندی مرتبط با این مسابقه، مجرم شناخته شد.

همچنین وروکین و عالیموف، دو ملی‌پوش قرقیزستانی و ماهکاموف از تیم ملی تاجیکستان، در رقابت‌های AFC CUP سال‌های 2017 و 2018 در تیم آلای قرقیزستان حضور داشتند که به دلیل تبانی برای تغییر نتایج بازی‌ها، تا پایان عمر از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال محروم شدند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در حکم دیگر خود، ماهادوف سلیمان، بازیکن تیم ملی ترکمنستان را به خاطر تخلف از مقررات مربوط به مبارزه با دوپینگ AFC در هنگام تست‌گیری از بازیکنان در جریان مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019، به مدت چهار سال از شرکت در فعالیت‌های فوتبالی محروم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها