شفافیت غوغا می‌کند آقا؛ غوغا! از همین گروه چهار صفحه‌ای و شش هفت نفره فرهنگی بگیرید و همین‌طور بروید بالا! نمونه‌اش همین دیروز که سردبیر محترم که با حفظ سمت، مدیرمسؤول جدید هم محسوب می‌شوند برای رفع یک مساله داخلی، به همراه قائم‌مقام محترم مجموعه کل تحریریه را جمع کرد و به مثابه یک رفتار سازمان شفاف توضیحات مبسوطی ایراد شد در مورد مشکلی که ذهن تحریریه را به خودش مشغول کرده بود.
کد خبر: ۱۲۲۰۷۵۰

خلاصه رفتار و فرهنگ سازمانی در حد فرهنگ سازمانی گوگل! همان‌قدر شفاف و همان‌قدر بدون سلسله مراتب عمدی! خلاصه که اینجوری‌هاست! دوستان اشاره می‌کنند که ادامه ندهم که شائبه پاچه‌خواری پیش نیاید!
و اما بعد... آقا این را به حساب داغ کردن بی‌خودی بازار صفحات فرهنگی نگذارید، ولی انصافا ورق بزنید ببینید بچه‌ها امروز چه کرده‌اند. اجازه بدهید از آذر مهاجر شروع کنیم. مهاجر که صابون سوژه‌های حساسی را به تن روزنامه مالانده در جدیدترین اقدامش رفته سراغ یک سوژه داغ دیگر. احتمالا ویدئویی که یک زوج شاخ اینستاگرامی از خودشان منتشر کرده‌اند را دیده‌اید. زن و شوهر جوانی که برای 300 هزار تایی شدن صفحه اینستاگرام‌شان جشن گرفته و برای این جشن از یک گروه تصویربرداری و آتلیه هم دعوت کرده‌اند. خلاصه کنم که مهاجر رفته و آتلیه را پیدا کرده و در جایگاه یک مشتری زنگ زده که بفهمد همچین اشرافی‌گری‌هایی چقدر برای آدم آب می‌خورد آن هم توی وضعیت قمر در عقرب اقتصادی فعلی! ورق بزنید صفحه 10 و گزارش مهاجر را بخوانید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها