معاون مسافری راه‌آهن گفت: به دلیل الزام دارا بودن گذرنامه برای خرید بلیت قطار تهران - آنکارا، مسافران برای تهیه بلیت حتماً با گذرنامه دارای تاریخ معتبر به آژانس‌‌های سطح شهر مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۲۲۰۲۱۲
فروش بلیت قطار تهران - آنکارا فعلا از طریق آژانس‌ها

به گزارش جام جم آنلاین، میرحسن موسوی معاون مسافری راه‌آهن در گفتگو با فارس درباره نحوه تهیه بلیت قطار تهران-آنکارا که از روز گذشته آغاز شده است، اظهار داشت: تاکنون ۶۰ صندلی از قطار تهران-آنکارا، با ظرفیت ۱۶۵ صندلی، از طریق آژانس‌های مجاز فروش بلیت قطار به فروش رفته است.

معاون مسافری راه‌آهن در پاسخ به این سوال که چرا فروش بلیت قطار تهران-آنکارا در سایت‌های مجاز فروش بلیت نظیر سایت شرکت رجا و غیره انجام نمی‌شود؟ توضیح داد: از آن منظر که برای تهیه بلیت این قطار ضرورت دارد مسافران حتماً گذرنامه داشته باشند و همچنین گذرنامه باید دارای تاریخ معتبر باشد، فعلاً فروش بلیت قطار تهران-آنکارا از طریق آژانس‌ها انجام می‌شود که لازم است مسافر گذرنامه خود را هنگام تهیه بلیت ارائه دهد.

وی گفت: به هر حال اگر فروش اینترنتی بلیت قطار تهران-آنکارا از طریق سایت و بدون پاسپورت انجام شود، ممکن است مسافری بلیت قطار تهران آنکارا را تهیه کند اما در ایستگاه رازی و در مرز ترکیه به دلیل نداشتن گذرنامه مجبور شود از قطار پیاده شود ضمن آنکه ما ‌امکان بازگرداندن مسافر را از آنجا نداریم.

موسوی افزود: البته در حال بررسی هستیم تا در صورت امکان مسافر بتواند کپی گذرنامه خود را در سایت مجاز خرید بلیت قطار بارگذاری کند و از آن طریق امکان تهیه بلیت داشته باشد.

معاون مسافری راه‌آهن یادآور شد: مسافران فعلا برای تهیه قطار بلیط قطار تهران آنکارا به آژانس‌های مجاز سطح شهر مراجعه کنند.

امکان افزایش سالن‌های قطار تهران-آنکارا در صورت افزایش تقاضا

وی اظهار داشت: فعلاً ۶۰ صندلی از ظرفیت ۱۶۵ صندلی قطار تهران-آنکارا که معادل‌ یک و نیم سالن است، به فروش رفته است.

معاون مسافری راه‌آهن اضافه کرد: اما امروز اعلام کردیم که اگر تقاضا برای این قطار افزایش یافت، یک تا دو سالن دیگر نیز به این قطار اضافه شود.

فروش بلیت قطار تهران - آنکارا از روز گذشته آغاز شد و اولین قطار روز ۱۶ مردادماه حرکت خواهد کرد.

قیمت بلیت قطار تهران - وان ۲۰ یورو و قیمت بلیت قطار تهران - آنکارا ۴۳ یورو است‌.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها