روز گذشته در رسانه ها اینطور عنوان شد که تیم های ایران و عراق آذر ماه در استادیوم بصره با هم بازی دوستانه انجام خواهند داد.
کد خبر: ۱۲۱۹۸۵۴
ایران – عراق در بصره؛ تایید نشد

به گزارش جام جم آنلاین ، آی اسپورت نوشت: این خبر در پی بازدید وزیر ورزش عراق از کمپ تیم های ملی و دیدار با مهدی تاج عنوان شد اما کمی عجیب بود، به این خاطر که تیم های ایران و عراق در مسیر مقدماتی جام جهانی 2022 با هم همگروه هستند و در فوتبال کمتر اتفاق می افتد تیم های همگروه در یک تورنمنت با هم بازی دوستانه انجام دهند.

یکی از مدیران فدراسیون فوتبال در واکنش به این خبر گفت:« به احتمال قوی این بازی در سایر رده ها برگزار می شود و بازی دوستانه تیم ملی با عراق در حالی که دو تیم با هم همگروه هستند غیر منطقی است.»

آخرین بار تیم ملی ایران و عراق در مرحله گروهی جام ملت ها با هم بازی کردند که تلاش دو تیم با نتیجه مساوی پایان یافت. جالب اینکه شاهد رویارویی این دو تیم در جام ملت های قبلی هم بودیم که عراق با شکست ایران مانع از موفقیت تیم ملی با کارلوس کی روش شد. این بار اما ایران و عراق در مسیر صعود به جام جهانی 2022 با هم همگروه شده اند. جالب اینکه چند ماه پیش هم تیم های امید ایران و عراق در مرحله مقدماتی المپیک 2020 توکیو با هم همگروه بودند که جدال دو تیم با نتیجه مساوی پایان یافت و عراق به عنوان تیم نخست و ایران به عنوان تیم دوم گروه به مرحله نهایی این بازی ها صعود کردند.

تیم ملی به نظر می رسد در ماه های آتی و در روزهای فیفا بازی با ژاپن را برنامه ریزی کرده است. البته فدراسیون فوتبال در تلاش است یک بازی تدارکاتی دیگر را هم برای تیم ملی برنامه ریزی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها