بر اساس اعلام شرکت کرمان موتور، شرایط فروش اقساطی محصولات این شرکت تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۲۱۹۶۰۲
ادامه فروش اقساطی محصولات کرمان موتور تا شنبه

به گزارش جام جم آنلاین از میهن صنعت، بر اساس اعلام شرکت کرمان موتور، شرایط فروش اقساطی محصولات این شرکت تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش پیش‌تر این شرکت از آغاز فروش خودروهای هیوندای آزرا و جک اس 3 و جی 4 به‌صورت اقساطی خبر داده بود که حال با اعلام جدید کرمان موتور، شرایط فروش اقساطی این محصولات تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.

شرایط فروش آزارا

شرکت کرمان موتور قیمت این خودرو را در طرح فروش نقد و اقساط، 950 میلیون تومان اعلام کرده است. همچنین بنا بر اعلام این شرکت شرایط اقساط هیوندا آزارا 2019 بین 12 تا 24 ماه خواهد بود. زمان تحویل خودرو به صورت تحویل فوری یک ماهه خواهد بود که درازای هرماه تأخیر 2.5 درصد سود به خریداران پرداخت می شود.

شرایط فروش جک J4

قیمت اعلام شده این خودرو مبلغ 149 میلیون و 900 هزار تومان خواهد بود که خریداران می توانند با پیش‌ پرداخت 55 میلیون و 463 هزار تومان و حداکثر پیش‌ پرداخت 74 میلیون و 950 هزار تومان اقدام به خرید این محصول کنند.

در این اطلاعیه آمده است که زمان تحویل خودرو جک J4 شهریور 98 خواهد بود.

شرایط فروش جک S3

در این طرح فروش که از ۱۸ تیر آغاز شده مشتریان می توانند هم به صورت نقدی و هم با پیش پرداخت ۹۴، ۱۱۵ و ۱۳۶میلیون تومان و بازپرداخت ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماه صاحب خودرو شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها