معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما در حاشیه بازدید از پشت صحنه مجموعه طنز «ناخونک» گفت: این مجموعه سریالی به هم پیوسته، اجتماعی و صیانت‌کننده از خرده‌فرهنگ‌های ایرانی است.
کد خبر: ۱۲۱۹۲۹۵

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، دکتر علی دارابی، معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با حضور در پشت‌صحنه سریال طنز ناخونک، از روند تولید این برنامه بازدید کرد. وی در این بازدید با اشاره به پخش طنز آیتم‌محور ناخونک از شبکه‌های استانی عنوان کرد: این نوع برنامه طنز در واقع سریال و مجموعه‌ای به هم پیوسته به شمار می‌رود.
وی افزود: سرعت عمل یکی از ویژگی‌های ناخونک به شمار می‌رود طوری که اواخر اسفند سال گذشته، تولید آن شروع شد و حالا در تیرماه 98، سکانس پایانی آن فیلمبرداری می‌شود. معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با بیان این‌که مدت‌ها بود جای خالی یک برنامه طنز 90 قسمتی شبانه در شبکه‌های استانی احساس می‌شد گفت: ناخونک از محصولات مشترک مرکز صوتی و تصویری سروش و مرکز سیمای استان‌ها، توانست این خلأ را پر کند و مخاطبان بسیاری را پای تلویزیون بنشاند. وی ادامه داد: این نوید را می‌دهیم که ادامه ناخونک به زودی ساخته خواهد شد، زیرا اقبال گسترده‌ای را هم از سوی مخاطبان شاهد بوده‌ایم. دارابی با اشاره به همکاری 40 نفر از نیروهای جوان و خوش‌فکر برای تولید این برنامه طنز تلویزیونی عنوان کرد: این‌که مردم عزیز کشورمان در اقصی نقاط کشور ناخونک را پسندیده‌اند، بهترین دستمزد برای معاونت استان‌ها و همه دست اندرکاران تولید ناخونک است. معاون امور استان‌های رسانه ملی افزود: ناخونک دارای متن خوبی برای اجراست و تهیه‌کننده، نویسندگان و کارگردان، سعی کرده‌اند بهترین‌ها را برای تولید آن به‌کار بگیرند. وی با بیان این‌که برنامه‌های طنز در شبکه‌های استانی کمتر به چشم می‌آیند، گفت: لازم است برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای را در راستای پُر کردن اوقات فراغت به بهترین وجه ممکن، تولید و روانه آنتن کنیم، در این راستا مقرر شده شبکه «شما» در ساعتی طلایی از نظر مخاطب، ناخونک را در جدول پخش برنامه‌ها قرار دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها