امیر عابدزاده: شایعات درباره پرسپولیس را شنیده‌ام

با ماریتیمو تا شهریور قرارداد دارم

امیر عابدزاده دروازه‌بان ایرانی ماریتیمو کارش را با این تیم پرتغالی شروع کرده است. او با این باشگاه قرارداد دارد. در هفته‌های گذشته شایعات زیادی درباره امیر مطرح شد. این شایعات حتی حکایت از آن داشت که شاید عابدزاده به ایران بازگردد و عضو باشگاه پرسپولیس شود. امیر اما از خیلی از این شایعات بی‌خبر است. او می‌گوید با ماریتیمو قرارداد دارد و فعلا جایی نخواهد رفت.
کد خبر: ۱۲۱۹۰۷۹

درباره آخرین شرایطت بگو.
در تمرینات آماده‌سازی پیش از فصل هستیم. بعد از یک فصل خسته‌کننده مدتی استراحت داشتم و الان شرایط بهتری دارم. خستگی تا حدود زیادی از تنم خارج شده است. به هر حال سفرهای زیاد و طولانی داشتیم. اردوهای بلندمدتی هم داشتیم که اثر گذاشت.
شایعات زیادی درباره جدایی تو از ماریتیمو شنیده می‌شود.
من که با این باشگاه قرارداد دارم و بازیکن آنها هستم. فعلا جایی نمی‌توانم بروم. وضعیتم هم مشخص نیست. الان که کنار تیم هستم و کارم را جلو می‌برم. باید ببینم در آینده چه اتفاقی رخ‌می‌دهد.
تا چه زمانی قرارداد داری؟
من تا شهریور امسال با باشگاه ماریتیمو قرارداد دارم و بعد از آن بازیکن آزاد خواهم شد. در قراردادم تاریخ 31آگوست ثبت شده است.
پیشنهادی دریافت کرده‌ای؟
پیشنهاد که بوده، ولی من با باشگاه قرارداد دارم و متعهد هستم که به کارم ادامه دهم. حالا اگر قرار به جدایی باشد باید در این‌باره با هم مذاکره و صحبت کنیم.
قبل از این‌که بیرانوند بماند شایعاتی درباره حضور تو در پرسپولیس هم مطرح شد. شایعات درست بود؟
راستش من در تعطیلات بودم و زیاد خودم را درگیر اخبار رسانه‌ها نکردم. می‌خواستم از همه چیز به دور باشم و ذهنم را درگیر چیزی نکنم. ولی پرسپولیس تیمی است که آن را دوست دارم. ارادت و علاقه زیادی هم به این باشگاه دارم، ولی همان‌طور که گفتم بازیکن ماریتیمو هستم. این شایعات را هم بعدا شنیدم.
در این مدت اتفاقاتی هم در فوتبال پرتغال افتاد، سکته کاسیاس و بعد خداحافظی او از فوتبال....
این خبر همه جهان را ناراحت کرد. کاسیاس یک چهره محبوب در فوتبال است. به همه احترام می‌گذارد. تا به حال کسی این بازیکن بی‌احترامی یا بی‌اخلاقی در زمین و خارج از زمین ندید. به‌خاطر همین چیزها بود که همیشه و تا ابد محبوب خواهد ماند. وقتی شما در سراسر جهان طرفدار داشته باشی یعنی راه درست را رفته‌ای. کاسیاس هم از نظر فوتبالی و هم از نظراخلاقی واقعا بی‌نظیر بود و هست.
خداحافظی او از فوتبال هم خیلی ناراحت‌کننده بود، درست است؟
بله، متاسفانه به خاطر اتفاقی که برایش رخ داد مجبور شد خداحافظی کند در حالی که به نظر می‌توانست تا چند سال دیگر فوتبال بازی کند. با این‌که 38 ساله است ولی خیلی خوب و حرفه‌ای زندگی می‌کند. او حالا مربی شده است. قطعا در این عرصه هم موفق خواهد بود. کاسیاس الگوی خیلی از دروازه‌بان‌های جهان است.

رضا پورعالی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها