هزار تن گوشت مرغ برای تنظیم بازار مصرف استان چهارمحال و بختیاری آماده شده است.
کد خبر: ۱۲۱۹۰۰۶
تهیه هزار تن گوشت مرغ برای تنظیم بازار مصرف

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صداوسیما، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در جلسه تنظیم بازار استان از تولید و آماده توزیع 500 هزار قطعه مرغ بالای 40روز تولیدی در مرغدای های استان خبر داد .
الله کرم نصیری افزود: با برنامه ریزی انجام شده این میزان مرغ گرم با قیمت مصوب هرکیلو 129هزار ریال به صورت گستره در سطح بازار توزیع خواهد شد.
وی گفت: به منظور تامین مواد پروتئینی استان چهارمحال و بختیاری و تعادل در بازار مصرف روزانه افزون بر 60 تن مرغ گرم و منجمد در بازار با قیمت مصوب در این استان توزیع خواهد شد.
سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری هم در این نشست از نظارت کامل بر توزیع مایحتاج مردم به ویژه ماده پروتئینی خبر داد.
محمد کاظم منزوی ، به نبود محدودیت عرضه گوشت مرغ گرم و سرد در طول سال جاری اشاره کرد و گفت: با هماهنگی های انجام شده با سازمان جهادکشاورزی، نهاده و خوراک مورد نیاز طیور و دام استان با قیمت مصوب تامین و ذخیره سازی شده است.
وی افزود: با روند جوجه ریزی در مرغداری های استان ، هیچ گونه مشکلی برای تامین گوشت مرغ در طول سال جاری وجود ندارد.
سرپرست صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از آغاز گستره توزیع گوشت مرغ منجمد و گوشت قرمز منجمد در استان خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده این میزان مواد پروتئینی با نظارت کامل در بازار توزیع می شود.
منزوی افزود: تامین کالا در این استان به راحتی انجام می شود و در شرایط کنونی بازار استان آرام و تمامی اقلام اساسی مردم در انبارها موجود است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها