علی ضیا، مجری برنامه فرمول یک با دعوت از نیکی مظفری بساط خواستگاری از مجید مظفری را فراهم کرد که منجر به واکنش‌های مهمان برنامه شد.
کد خبر: ۱۲۱۸۷۶۱

نیکی مظفری مهمان برنامه فرمول یک بود. در بخشی از برنامه علی ضیا از او پرسید که آیا حاضرید برای پدرتان به خواستگاری بروید، تاکید کرد: بله حاضرم!
با این جواب ضیا خنده‌ای کرد و خطاب به او گفت که واقعا حاضر هست این کار را انجام بدهد؟ و مظفری هم در پاسخ به او توضیح داد که یکی از دلایلی که می‌گویم بله، به خاطر این است که او را دوست دارم. اگر این‌که کسی در کنار او قرار بگیرد باعث شود خوشحال باشد چرا که نه. حتما قبول خواهم کرد.
مظفری در بخشی دیگر از برنامه در این باره که در کودکی چه واکنشی در مقابل ایفای نقش منفی توسط پدر داشتید، گفت: سه روز سر فیلم «سگ‌کشی» با او قهر بودم. با هم در جشنواره فیلم فجر این فیلم را دیدیم و من دیگر حالم دست خودم نبود و خیلی تحت‌تاثیر قرار گرفته بودم.
این هنرمند در پاسخ به این‌که با این حال اگر فرزند او نبودید شاید بازیگر هم نمی‌شدید، اظهارداشت: من اگر دختر مجید مظفری نبودم شاید اصلا به هنر علاقه‌مند نمی‌شدم و نوع زندگی‌ام فرق می‌کرد. من به داروسازی علاقه داشتم اما نشد. اگر دختر مجید مظفری نبودم هم به هنر علاقه‌مند نمی‌شدم و مثلا حالا یک پزشک بودم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها