جواد افشار ، کارگردان سریال «گاندو» که مدتی پیش پخش آن از شبکه سوم سیما با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شد و از سویی دیگر حاشیه‌هایی در پی داشت، در گفت‌وگو با فارس قول ساخت فصل دوم سریال این تلویزیونی را داده است.
کد خبر: ۱۲۱۸۷۵۹

من امیدوارم فضا بازتر شود و شرایط مهیای ساخت این سریال باشد تا بتوانیم «گاندو۲» را نیز بسازیم. به هر حال ساخت گاندو۲ مطالبه مردم و مجلس شورای اسلامی و همه دوستداران این اثر است.
حتی اگر به عنوان سازندگان این اثر یک روز حس کنیم موضوع و سوژه‌ای که قرار است در آینده ساخته شود، حق مطلب را ادا نمی‌کند، باز تأمل و تفکر بیشتری خواهیم کرد و امیدواریم کاری درخور و شایسته به نگارش درآید و من از همین‌جا آمادگی خود را برای ساخت گاندو۲ اعلام می‌کنم.
فکر می‌کنم زمان زیادی لازم داشته باشیم، چرا که خودم در تدارک ساخت یک فیلم سینمایی هستم و امیدوارم فرصت شود تا بتوانیم به‌زودی این سریال را بسازیم.
با شرایط موجود حساسیت‌ها نیز بیشتر می‌شود و می‌دانم بعد از این که عزیزان دولتی اعم از مشاوران، معاونان و رئیس‌جمهور محترم نسخه بدون سانسور این سریال را تماشا کردند، نظرشان تغییر خواهد کرد و خودشان مطالبه‌گر ساخت ادامه گاندو خواهند بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها