کد خبر: ۱۲۱۸۵۷۸

# حق - راننده
یک راننده‌:
خیلی خوب ا ست که مسؤولان اسنپ به حقوق مسافر توجه ویژه‌ دارند و به شکایات آنها رسیدگی می‌کنند؛ اما از این طرف نیز راننده حق و حقوقی دارد که اسنپ نادیده می‌گیرد. از اسنپ می‌خواهم به شکایات ما نسبت به مسافران که بی‌احترامی می‌کنند نیز توجه کند. چرا اسنپ به راننده‌هایش اهمیت نمی‌دهد؟

# حقوق- بازنشستگان
امیرحمزه از کرج:
چرا بین حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری با بازنشستگان تامین اجتماعی تفاوت زیادی وجود دارد؟ دریافتی اندک بازنشستگان تامین اجتماعی کفاف هزینه‌های زندگی را نمی‌دهد؟

# شهر -زیبا
میروند از کرج:
اصول زیباسازی در استان البرز با وجود جمعیت زیاد و داشتن زمین‌های فراوان رعایت نشده است و متاسفانه با یک شهر زیبا در جوار پایتخت فاصله زیادی دارد.

# نابودی-محیط زیست
فتوحی از رشت:
تبدیل و تکه تکه شدن زمین‌های کشاورزی و باغ‌ها در شمال کشور ادامه دارد و تا چند سال دیگر نشانی از درخت در شهرهای شمالی دیده نمی‌شود.

#سطل- زباله
مختاری از تهران:
از شهرداری محترم درخواست می‌شود با توجه به هوای گرم تابستان، فاصله بین مدت زمان شست‌وشوی سطل‌های زباله را کاهش دهد تا از پخش شدن بوی تعفن در محلات جلوگیری شود.

#خودرو-انتظار
زهدی از تهران:
چرا خودروسازان نسبت به تحویل خودروهای ثبت‌نامی این همه تعلل می‌‌کنند؟ این درحالی است که همه روزه فروش به صورت تحویل فوری دارند.

# یارانه-ناچیز
ضرابی از تهران:
مبلغ فعلی یارانه، حداکثر جوابگوی یکی از قبوض انرژی است. درآمدهای حاصل از آزادسازی حامل‌های انرژی خرج چه کاری می‌شود؟ دولت محترم شفاف‌سازی کند.

#اتوبوس-تاخیر
فرجی از تهران:
ساعت 10 شب به بعد اتوبوس‌های تندرو خط علم‌وصنعت به خاوران با تاخیر 20دقیقه‌ای حرکت می‌کنند و باعث حجم زیاد مسافران می‌شود، البته بعد از این زمان اتوبوس‌های آماده به کار، اتوبوس‌های قدیمی و فرسوده هستند. با وجود اعتراض‌های چندباره مسؤولان این خط هیچ اقدامی بابت حل این مشکلات صورت ندادند.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها