خبرگزاری ژاپنی «کیودو» از رسوایی اخلاقی مقام سعودی در رقابت‌های آزمایشی تیر و کمان در توکیو خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۷۹۶۸
رسوایی اخلاقی مقام سعودی در رقابت‌های آزمایشی المپیک توکیو +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری کیودو ژاپن اعلام کرد: آزار و اذیت یک مقام تیم تیراندازی با کمان عربستان سعودی نسبت به یکی از کارکنان بخش نظافت هتل محل استقرار این تیم باعث شد تا فدراسیون جهانی تیر اندازی با کمان و کمیته برگزاری المپیک ۲۰۲۰ توکیو وارد ماجرا شده و تحقیقات خود را جدی تر در این زمینه پیگیری کنند.

یکی از مقامات تیم عربستان سعودی در جریان مسابقه آزمایشی تیراندازی با کمان برای مسابقات المپیک و پارالمپیک سال آینده، عملی غیراخلاقی را در برابر یک زن در یک هتل انجام داد.

سخنگوی جهانی تیراندازی با کمان تأیید کرد که فدراسیون جهانی و کمیته المپیک توکیو ۲۰۲۰ در حال بررسی این موضوع هستند.


خبرگزاری «کیودو» گزارش داد که این مقام عربستان سعودی که نامش فاش نشده، روز پنج شنبه (۱۱ ژوئیه) یکی از کارکنان بخش نظافت هتل محل استقرار تیم را در آغوش گرفته است.

«کیودو» جزئیات بیشتری در مورد این حادثه منتشر نکرده است، اما افراد متوجه شده اند که شخصی که در این موضوع دخیل است، مجوزی برای حضور در این رویداد نداشته است.

سخنگوی فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان ضمن اشاره به این که این نهاد از موضوع اطلاع دارد، گفت: هرگونه رفتار نامناسب برای کمیته المپیک توکیو ۲۰۲۰ و فدراسیون تیراندازی با کمان غیر قابل قبول است.

سازمان‌ها اکنون در حال بررسی این اتهامات هستند و پس از آن اقدامات مناسب را انجام می‌دهند.

لازم به ذکر است بیش از ۱۳۰ تن از ورزشکاران در رقابت‌های تیراندازی با کمان یوونموشیما، بخشی از سری مسابقات آزمایشی توکیو ۲۰۲۰ شرکت دارند.

این مسابقات آزمایشی امروز هم در ماده ریکرو در مرحله حذفی مردان و زنان ادامه یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها