در اولین نشست پویش ملی «راهی شویم» مطرح شد:

توسعه صنعت گردشگری با رادیو

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، شهرام ملازاده مدیر شبکه رادیویی پیام وآوا با توجه به اهمیت صنعت گردشگری گفت: صنعت گردشگری یکی ازمهم‌ترین منابع کسب درآمد برای هر کشور محسوب می‌شود. بنابراین برای توسعه ورونق این صنعت به‌ویژه در شرایط کنونی که بااعمال تحریم‌های ظالمانه‌ای که از سوی کشورهای غربی علیه کشور مواجه هستیم یکی از راه‌های جلوگیری از خروج ارز از کشور می‌تواند توسعه صنعت گردشگری باشد.
کد خبر: ۱۲۱۶۸۲۸

وی افزود: شبکه رادیویی پیام باالهام از منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 98 باعنوان سال رونق تولید ونظر به تدابیر راهبردی معاون محترم صدا برای حمایت از تولید ملی و تشویق هموطنان به سفرهای داخلی و خرید کالای ایرانی و کمک به اقتصاد داخلی وتقویت کسب وکار محلی وبومی پویش «راهی شویم» را در دستور کار خود قرارداد. این پویش قراربود فعالیت خود را از نوروز ۹۸ آغاز کند ولی به دلیل بروز حادثه سیل در برخی مناطق کشور به فصل تابستان موکول شد. مهم‌ترین هدف این پویش گسترش و ترویج سفرهای داخلی و نقاط دیدنی و بکر کشور است. این پویش ضمن این‌که تاثیر مستقیمی در اقتصاد مناطق خواهد داشت، می‌تواند با معرفی ظرفیت‌های موجود در این مناطق فرصت‌های سرمایه‌گذاری را نیز فراهم کند و موجب رونق اقتصاد ملی و مانع خروج ارز از کشور شود.
ملازاده در پایان اعلام کرد درپایان فصل تابستان از سازمان‌هایی که عملکرد قابل‌توجهی در این حوزه داشته باشند طی مراسمی تقدیر به عمل خواهد آمد.
در این مراسم که به همت شبکه رادیویی پیام برگزار شد نمایندگان دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی کشور (وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداری کشور، پلیس راهور ناجا، سازمان اورژانس کشور، سازمان آتش‌نشانی، شهرداری تهران سازمان حفاظت از محیط زیست، سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، امدادخودرو، وزارت ورزش و جوانان و کارشناسان حوزه گردشگری و جمعی از بخش خصوصی و سازمان‌های مردم‌نهاد) حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها