دختر دانشجو که به دیدن دوست اینترنتی‌اش رفته بود، برای فاش نشدن موضوع، سناریوی آدم‌ربای ساختگی را طراحی کرد.
کد خبر: ۱۲۱۶۶۸۲

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، روزهای پایانی هفته گذشته مردی با حضور در دادسرای جنایی تهران شکایتی مطرح کرد مبنی بر این‌که دختر 22 ساله دانشجویش خانه را برای رفتن به دانشگاه ترک کرده و ناپدید شده و گوشی تلفن همراهش نیز خاموش است.
سه روز بعد ازاین شکایت، شاکی همراه دختر جوانش با حضور در پلیس آگاهی اعلام کرد که او ربوده شده است. دختر جوان به افسرتحقیق گفت: آن روز برای رفتن به دانشگاه سوار خودروی پژو مسافربر شدم که در میانه راه تغییر مسیر داد. هر چه فریاد زدم رهایم نکرد. او چاقو داشت و مدام مرا به مرگ تهدید می‌کرد. بعد از طی مسافتی مقابل خانه باغی در اطراف تهران توقف کرد و مرا کشان‌کشان به ساختمان برد. تلفن همراهم را خاموش کرد و طلا و پول‌هایم را گرفت.
وی افزود: آب و غذای کمی به من می‌داد و شکنجه‌ام داد، کتکم زد و بعد با چاقو ضربه‌هایی به پایم زد تا ساکت شوم. از شدت جراحات بیهوش شدم و زمانی که به هوش آمدم او رفته بود. قفل در را شکستم و فرار کردم. در جاده به راه افتادم که راننده‌ای همراه خانواده‌اش در خیابان مرا یافتند و به مرکز درمانی بردند که نجات یافتم و بعد با خانواده‌ام تماس گرفتم و به خانه بازگشتم.
تحقیقات برای یافتن مرد آدم‌ربا ادامه داشت تا این‌که کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند که ضربه‌های چاقو که به پای دختر جوان اصابت کرده، خودزنی است. در ادامه ماموران متوجه شدند که دختر دانشجو در کانال تلگرامی با مرد 45 ساله‌ای دوست شده و آخرین‌بار با او ملاقات داشته است. آن مرد تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و چند روز پیش بازداشت شد. وی به افسر تحقیق گفت: من و دختر دانشجو چند ماه پیش در کانال تلگرامی دوست شده و چند بار به کافی‌شاپ رفتیم. آن روز با هم برای تفریح به خانه باغ ویلایی‌ام در اطراف تهران رفتیم. وقتی فهمید که متاهلم و فرزند دارم، به‌شدت ناراحت شد. به‌خاطر این‌که شب شده بود، می‌ترسید اگر به خانه بازگردد از سوی خانواده‌اش بازخواست شود. از من خواست کتکش بزنم و خودش با چاقو پایش را زخمی کرد تا موقع بازگشت به خانه وانمود کند که ربوده و شکنجه شده تا از سوی خانواده‌اش بازخواست نشود. اموالش را سرقت نکردم و آدم‌ربایی ساختگی است.
در ادامه تحقیقات، دختر دانشجو دوباره بازجویی شد و با اعتراف به آدم‌ربایی ساختگی به افسر تحقیق گفت: از ترس این‌که پدر و مادرم مرا دعوا کنند، آدم‌ربایی ساختگی را مطرح کردم.
تحقیقات تکمیلی در این پرونده در پلیس آگاهی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها