مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از دستگیری متهم پرونده تخلف پتروشیمی خبر داد و گفت: در این پرونده متهمین با ایجاد شرکت‌های صوری و ثبت نام در سامانه بهین یاب بورس، مواد پتروشیمی را که عمده مواد واحدهای تولیدی پایین دست است را خریداری و به قیمت بالاتر به فروش می‌رساند.
کد خبر: ۱۲۱۵۹۷۲
‌دستگیری متهم اصلی پرونده ۶۸۰ میلیاردی پتروشیمی‌ در البرز

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا ،علی اکبر مختاری با اشاره به تشکیل یک پرونده تخلف پتروشیمی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: این پرونده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز به ارزش ۶۸۰ میلیارد ریال و مقدار بیش از ۱۱ تن مواد پتروشیمی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی در خصوص نحوه تخلف در این پرونده اضافه کرد: این شرکت تعاونی در هشت ماهه اول سال ۹۷ از طریق کارگزاری بورس واگذار شد اما به جای عمل به تعهدات خود در قبال شرکت‌های وابسته، مرتکب تخلف شده و متهمین با ایجاد شرکت‌های صوری و ثبت نام در سامانه بهین یاب بورس، مواد پتروشیمی را که عمده مواد واحدهای تولیدی پایین دست است را خریداری و به قیمت بالاتر به فروش می‌رساند.

مختاری با بیان اینکه عامل اصلی این پرونده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شده است، گفت: این فرد پس از دستگیری با قرار وثیقه میلیاردی روانه زندان شد.

وی در پایان اعلام کرد: سایر افراد دخیل در این پرونده نیز شناسایی شده‌اند که در صورت عدم حضور در وقت رسیدگی حسب احضاریه ارسالی آنها نیز بازداشت خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها