سومین جشنواره تلویزیونی مستند از شب گذشته با پخش مستند «گاومیش حیوان نجیبی است» به کارگردانی علی تقی گندمکار در شبکه مستند سیما آغاز شد.
کد خبر: ۱۲۱۵۹۱۴



به گزارش روابط‌عمومی شبکه مستند، در دور سوم جشنواره تلویزیونی که از 15 تیر تا 20 شهریور برگزار می‌شود، ۶۷ مستند در سه بخش کوتاه، نیمه‌بلند و بلند با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
دور سوم این جشنواره شنبه تا چهارشنبه ساعت 19 روی آنتن شبکه مستند سیما می‌رود و برگزیدگانش را مردم و هیات ‌داوران انتخاب می‌کنند.
در این دوره مستندهای اسب چوبی به کارگردانی مهدی بخشی‌مقدم، استشهادی برای خانعلی ساخته آرمان قلی‌پور دشتکی، همه‌چیز برای فروش به کارگردانی احمد صراف‌یزد، الف دزفول به کارگردانی علی شهابی، لبخند زمین به کارگردانی زهرا ایران‌نژاد، دشت بهار به کارگردانی محمد کریمی، دختران آرزو به کارگردانی محمد عبداللهی، اجاق به کارگردانی علی بلندنظر، مک دونالدز تقدیم می‌کند به کارگردانی توحید ابراهیمی، غبار به کارگردانی سعید شاه‌حسینی، توتیا به کارگردانی محمدرضا خوش فرمان، مرگ روشن به کارگردانی مسعود دهنوی، آکسان به کارگردانی احسان کاریزی، خانه سنگی به کارگردانی محمدعلی یزدان‌پرست، داستان عروسک‌ها به کارگردانی مصطفی فخاری‌نیری، ثانیه‌ها به کارگردانی مژگان صیادی، دکتر صالحی به کارگردانی محمد صفا، هم‌نفس به کارگردانی احمد نیک‌فرجام، فرشاد آقای گل به کارگردانی جعفر صادقی، خارجی به کارگردانی بهناز رفاییل‌زاده و مالک شیخی، خرگوش سفید را دنبال کن به کارگردانی محمدحسین سلطانی، خانه‌ام کجا است؟ به کارگردانی محمدحسن یادگاری، شکاف به کارگردانی سید شهاب‌الدین موسوی، نوروز مجید به کارگردانی عبدالخالق طاهری، عشق شمعدانی‌ها به کارگردانی میلاد محمدی، مخالف خوان به کارگردانی ماکان عاشوری، دست‌های خالی به کارگردانی جمشید بیات ترک و ... روی آنتن شبکه مستند می‌روند و بازپخش آثار نیز
ساعت ۲۴ و 11 روز بعد خواهد بود.
گفتنی است داوری بخش مردمی این جشنواره از طریق سایت www.festmostanad.ir و سامانه پیامکی 3000081 انجام می‌شود و مخاطبان پس از پخش هر اثر می‌توانند به مستند موردعلاقه خود رأی بدهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها