کد خبر: ۱۲۱۵۵۸۳

# گلایه - طرح ترافیک
نوری‌زاده از تهران:
با حذف طرح زوج و فرد در پایتخت، شورای شهر و شهرداری فقط به فکر درآمدزایی هستند. آیا فکری به حال این حجم از شهروندان که با اجرای این طرح باید از حمل و نقل عمومی و بزرگراه‌های جایگزین استفاده کنند، کرده‌اند؟ آیا متروی تهران ظرفیت جابه‌جایی مسافران جدید را دارد؟ ابتدا حمل و ‌نقل عمومی و ارزان توسعه پیدا می‌کند سپس قوانینی سخت برای خودروها گذاشته می‌شود؛ در حالی که در تهران به این موضوع هیچ توجهی نشده است.

# هرج و مرج _ کامیون
مختاری از اصفهان:
انجمن صنفی فروشندگان کامیون اصفهان چرا نظارتی بر کار بنگاه‌های فروش کامیون و خودروهای سنگین ندارند؟ قیمت‌ها دلخواه تعیین می‌شود و گاهی بین چند نمایشگاه اختلاف قیمت چند ده میلیونی وجود دارد.

# حقوق _ بلاتکلیفی
کلهر از تهران:
برخی موسسات و کارخانه‌های تولیدی قانون افزایش حقوق را که از سوی دولت و مجلس برای کارمندان و کارگران تصویب شد، اجرا نکردند یا حقوق‌ها را کمتر از مبلغ تعیین شده افزایش داده‌اند.

جوابیه

در پی درج پیامی در 28 خرداد 1398 با عنوان «تجمع دلالان خودرو در بلوار شکوفه عبدل‌آباد» سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه 19 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: نظر به این‌که این تخلف باعث مختل شدن عبور امن شهروندانی که قصد استفاده از پیاده‌رو را دارند شده است، لذا معاونت ترافیک درخصوص اعمال قانون رانندگان متخلف با راهور منطقه مکاتبه انجام داده که در حال بررسی است.

در پی درج پیامی در 29 خرداد 1398 با عنوان «تجمع موش در جوی‌های آب سه راه شریعتی» سرپرست روابط‌ عمومی شهرداری منطقه 19 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: با توجه به فعالیت برخی اصناف حاضر در این منطقه و نیز به دلیل رعایت نشدن مسائل بهداشتی و زیست‌محیطی توسط اصناف، جانداران مضر شهری در این مکان زیاد شده است. با وجود این گروه مبارزه با جانوران مضر شهری (موش) در تاریخ 1/4/98 به محل مذکور اعزام و طعمه‌گذاری به صورت شبانه و روزانه انجام شد.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها