در این بخش به اخبار و خاطرات جالب حدود 50 سال‌پیش پرداخته می‌شود. اخباری که از نظر نگارش تیتر و محتوا بسیار متفاوت‌تر از اخباری است که این‌روزها در روزنامه‌ها چاپ می‌شود.
کد خبر: ۱۲۱۵۴۳۸

البسه شیک پوش‌ترین فوتبالیست سال ربوده شد
در نخستین روزهای سال نو، آپارتمان صفر ایرانپاک، فوتبالیست سرشناس تیم پرسپولیس مورد دستبرد قرار گرفت و مقداری لوازم خانه و وسائل شخصی این فوتبالیست به سرقت رفت. ایرانپاک که در تعطیلات نوروز به اهواز سفر کرده بود، روز شنبه به تهران بازگشت و ناگهان با آپارتمان خالی خود مواجه شد. اوبعد از بررسی متوجه شد سارق چهار قطعه قالی، کفش‌های ورزشی و چند دست از بهترین لباس‌های او را به یغما برده است.
جالب این‌که همین لباس‌ها موجب شده بود ایرانپاک چندی قبل از طرف مجله به‌عنوان شیک پوش ترین فوتبالیست سال انتخاب شود.
در گفت‌وگویی که بعد از وقوع این حادثه با صفر ایرانپاک داشتیم، مهاجم پرسپولیس مدعی شد سارق را می‌شناسد و گفت: من تقریبا مطمئنم سارق همان شخصی است که همیشه اتومبیل مرا برای تعمیر می‌برد. چون او تنها کسی بود که به کلید آپارتمان من دسترسی داشت و می‌توانست از روی آن برای خود بسازد. به‌خصوص که شواهد نشان می‌دهد در آپارتمان با کلید باز شده است. از سوی دیگر این شخص چندی قبل نیز یک دوربین و مقداری پول از منزل من ربود ولی من متوجه شدم و او به‌ناچار دوربین را به من بازگرداند و قول داد بعد از عید پول مرا نیز بدهد؛ اما تعجب می‌کنم چرا این شخص جواب همه محبت‌های مرا اینطور داده است چون من نه تنها در دستبرد بخشیدم بلکه شغلی نیز برای او پیدا کردم تا بعد از عید به کار مشغول شود. علاوه بر این همیشه در خانه خودم از او پذیرایی می‌کردم و سعی داشتم احتیاجات او را بر طرف کنم. به هر تقدیر هنوز موفق به یافتن این شخص نشده ام تا جواب سوال‌های خود را بیابم.
در حال حاضر ماموران اداره آگاهی تلاش وسیعی را برای یافتن سارق و اموال مسروقه ایرانپاک آغاز کرده‌اند.

خانواده پیرمرد 80 ساله او را به‌خاطر تریاک‌کشی از خانه بیرون کردند
مرد 80 ساله‌ای که در یکی از خرابه‌های شمال شهر تهران به‌طور علنی تریاک می‌کشد،از سوی ماموران پاسگاه اوین دستگیر و تحویل دادسرای تهران شد. این مرد که به خاطر اعتیاد به تریاک از طرف خانواده‌اش طرد شده، چگونگی ماجرا را به خبرنگار این‌طور شرح داده است.
اسم من حسن است و از سال‌ها پیش معتاد به تریاک هستم. من زن و هفت فرزند دارم. آنها از مدتی قبل به‌جانم افتادند که تریاک را ترک کنم. هرچه گفتم در آستانه
80 سالگی ترک اعتیاد امکان ندارد، قبول نکردند تا پریشب که همگی دورم جمع شدند و گفتند یا باید اعتیادت را ترک کنی یا از این خانه بروی. هرچه گفتم نمی‌توانم به خرجشان نرفت که نرفت. آنها فقط یک روز به من فرصت دادند که تصمیم بگیرم و چون قادر نیستم تصمیمی بگیرم، آنها بساط تریاک کشی مرا جمع کردند و گذاشتند زیر بغلم و گفتند تو دیگر پدر ما نیستی و برو و دیگر هم به این خانه بر نگرد.


مجله جوانان امروز
فروردین 1357

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها