آلخاندرو کرک، خبرنگار شبکه هیسپان تی‌وی، جایزه ملی روزنامه‌نگاری 2019 در ونزوئلا را به عنوان نماینده شبکه هیسپان تی‌وی دریافت کرد.
کد خبر: ۱۲۱۵۳۴۷

به گزارش روابط‌عمومی هیسپان تی‌وی، رئیس‌جمهور ونزوئلا، نیکولاس مادورو، در سالن کاخ میرافلوروس در مقر دولت ونزوئلا در کاراکاس (پایتخت)، جایزه ملی روزنامه‌نگاری سال 2019 این کشور را به کرک اهدا کرد. این جایزه برای همکاری مشترک بین شبکه تلویزیونی ونزوئلا تله سور ونزوئلا و شبکه هیسپان تی‌وی اعطا شد.
در این مراسم، در رده تلویزیون، از فعالیت‌های شبکه بین‌المللی هیسپان تی‌وی، متعلق به سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، همراه با شبکه تلویزیونی تله سور ونزوئلا تجلیل به عمل آمد.
نیکولاس مادورو در این مراسم خاطرنشان کرد در کشور ونزوئلا آزادی کامل برای مطبوعات وجود دارد، وی همچنین بر روند دموکراتیزه کردن ارتباطات در طول انقلاب بولیواری تاکید کرد.
هیسپان تی وی، اولین شبکه اسپانیولی‌زبان خاورمیانه، در سال 1390 تاسیس شد. این شبکه نوپا، تاکنون جوایز متعددی در زمینه‌های گوناگون دریافت کرده است که:
دریافت «جایزه بین‌المللی خبرنگاری» از «باشگاه خبرنگاران مکزیک» (می‌2014) برای بهترین اطلاع‌رسانی خبری در خاور میانه، کسب جایزه «میکروفن طلایی» به عنوان بهترین گوینده اسپانیایی زبان از انجمن ملی گویندگان مکزیک (از مهم‌ترین و معتبرترین انجمن‌های خبرنگاری در بین کشورهای اسپانیایی زبان) برای فعالیت برجسته خبری، ارائه برنامه‌های متفاوت و فعالیت چشمگیر اینترنتی(فوریه 2015)، دریافت جایزه «میکروفن طلایی» از انجمن گویندگان اسپانیایی زبان در آمریکا (فلوریدا، میامی) توسط مجری مکزیکی‌الاصل شبکه روبرتو د.لا مادرید
(Roberto de la Madrird) (مارس 2015) به‌عنوان بهترین مجری برنامه‌های تحلیلی، اهدای جایزه «سرزمین فلسطین 2015» به ایزابل پرس خبرنگار اسپانیایی الاصل هیسپان تی‌وی از‌سوی مجله (Palestina Digital) (آوریل 2015) برای بازتاب کامل مصائب مردم فلسطین در حمله 50 روزه رژیم صهیونیستی به غزه از طریق هیسپان تی‌وی برای جهان، جایزه (Pilar Blanco) (می 2015) توسط گزارش خبرنگاران هیسپان تی‌وی در اسپانیا رافائل گنزالس پرز و ادواردو لوپز خامار برای بازتاب گسترده فعالیت‌ها و تظاهرات کارگری مردم اسپانیا، دریافت لوح تقدیر از سفارت ونزوئلا در تهران نیز به مناسبت روز خبرنگار در این کشور (ژوئن 2015) برای بازتاب اخبار ایران و جهان با رعایت اصل بی‌طرفی و صداقت.
و نیز جایزه «رسانه شایسته و با کیفیت» از‌سوی انجمن رهبری برزیل (سال 2015) به‌عنوان الگویی ارزشمند برای تمامی رسانه‌های جمعی حامی جامعه عدالت‌محور از آن‌جمله‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها