سرمربی بلژیکی تیم ملی کشورمان گفت: به همراه تیم ملی ایران به دنبال شگفتی سازی است.
کد خبر: ۱۲۱۵۲۳۰
ویلموتس: به دنبال شگفتی سازی با ایران هستم

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا مصاحبه ای را از مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی ایران به نقل از سایت «Sporz» بلژیک منتشر کرد.

ویلموتس در ابتدای این مصاحبه به تمجید از بازیکنان تیم ملی ایران پرداخت و گفت: ما در تیم ملی ایران دروازه بانی داریم که می تواند در هر کدام از باشگاه های بزرگ اروپایی بازی کند. همچنین مهاجمی داریم که تنها 18 سال دارد. او مقابل آلمان در جام جهانی زیر 17 سال موفق شد 2 گل بزند. همچنین او (اللهیار صیادمنش) در دیدار دوستانه ما با سوریه به عنوان یار ذخیره به میدان آمد و گلزنی کرد. من از این پدیده های ایرانی خیلی خوشحال هستم و باید از آنها استفاده شود.

سرمربی تیم ملی ایران درباره سبک بازی اش گفت: چگونه بازی کنیم؟ بدون شک شما با 3 بار تمرین نمی توانیم همه چیز را تغییر دهید اما در بازی دوستانه با کره جنوبی ما 16 فرصت برای گلزنی داشتیم. در بازی دیدید که ایران هیچ ترسی از بازی هجومی ندارد. بازیکنان جوان ما نیاز دارند تا با فلسفه جدید خودشان را تطبیق دهند.

سرمربی بلژیکی درباره اهداف به همراه تیم ملی ایران گفت: ما به همراه تیم ملی بلژیک همیشه به دنبال قهرمانی در تمام جام ها بودیم. اما وضعیت در اینجا متفاوت است. ما می توانیم به همراه ایران به دنبال شگفتی سازی باشیم. ایران در جام جهانی نتوانسته از مرحله گروهی صعود کند اما این برای من چالش خوبی است که از این مرحله صعود کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها