بارسلونا که می‌داند برای جذب نیمار کار سختی دارد از او خواسته با تیمش لجبازی نکند و برای تمرینات پیش‌فصل به فرانسه بازگردد.
کد خبر: ۱۲۱۵۲۰۸
بارسلونا به «نیمار» هشدار داد: به پاریس برگرد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، نیمار در ماه می تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن را ترک کرد و طبق ادعای مطبوعات اسپانیا او که قصد دارد به بارسلونا بازگردد و حاضر است برای این خواسته هرکاری انجام دهد، تصمیم گرفته که دیگر به پاریس بازنگردد. او در شرایطی که از پاری‌سن ژرمن دور است تنها امیدوار است تا مذاکرات بین بارسلونا و تیم فرانسوی به خوبی پیش برود تا بتواند به هم‌تیمی‌های قبلی‌اش در بارسا ملحق شود.

هرچند این قرارداد می‌تواند پیچیدگی‌ها خاص خودش را داشته باشد. نیمار با شرایطی جنجالی و با امید تک‌ستاره شدن در پاری‌سن ژرمن و اینکه بتواند این تیم را به لیگ قهرمانان و موفقیت در آن برساند از بارسا جدا شد و تیم فرانسوی بدون جلب رضایت بارسا و با پرداخت رقم فسخ قرارداد این بازیکن او را به خدمت گرفت. همین موضوع باعث شد دلخوری‌هایی بین هواداران بارسلونا و البته سران بارسا پیش بیاید. اما حالا بعد از مدتی کوتاه نیمار نتوانسته در پاریس بدرخشد و با عملکرد نامناسبی که داشته باعث شده سران باشگاه هم راضی از او نباشند. هرچند قصد ندارند این نارضایتی علنی شود تا بتوانند برای فروشش بازارگرمی کنند.

همچنین مالک ثروتمند پی‌اس‎جی به راحتی به خاطر پول بازیکنی را نمی‌‎فروشد، حتی اگر آن بازیکن نیمار باشد. در نتیجه نیمار باید مراقب نیمکت‎نشینی در رقابت‌های فصل آینده باشد.

با این شرایط هم بارسا و هم نیمار به خوبی می‌دانند که این انتقال آسان نیست و نباید کاری کنند تا باشگاه فرانسوی را عصبانی کنند.

نیمار تصمیم گرفته در تعطیلات در کشورش بماند و پاریس کاملاً این حق را دارد تا برای بازگرداندن او برای تمرینات پیش فصل با او تماس بگیرد. از طرفی بارسا امیدوار است او هرچه زودتر تصمیمش برای جدایی از تیمش را علنی کرده و بیانیه‌ای رسمی صادر کند. اما تا زمانی که این اتفاق صورت نگرفته طبق ادعای روزنامه مارکا بارسا با نیمار مذاکره کرده و از او خواسته به پاریس و تمرینات تیمش بازگردد تا تیم فرانسوی را عصبانی نکند و امیدوار باشند تا بتوانند با مذاکره ستاره برزیلی را به اسپانیا ببرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها