سیزدهمین قسمت از برنامه استعدادیابی «عصرجدید» با حضور شرکت کنندگان مختلف به روی آنتن شبکه سه سیما رفت.
کد خبر: ۱۲۱۴۷۰۰
درخشش دختران رزمی کار تماشاگران را هیجان زده کرد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، سیزدهمین قسمت از برنامه تلویزیونی «عصر جدید» شب گذشته (یکشنبه) روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

برنامه‌ای که به دنبال کشف استعداد‌های هنری، ورزشی و سرگرمی است و امین حیایی، بشیر حسینی، آریا عظیمی نژاد و رویا نونهالی داوران آن هستند.

در سیزدهمین قسمت از این برنامه شاهد اجراهای متفاوتی چون درخششِ بانگِ شکوهمند «خلیج همیشگی فارس» و قدرت خیره‌کننده «دست»ها بودیم.

در بخش ابتدایی احسان علیخانی پیرامون سری جدید برنامه «عصر جدید» گفت: زمان قطعی پخش فصل دوم «عصر جدید» مشخص نیست؛ چراکه پیش تولید طولانی دارد و بسیار زمان‌بر است.

وی ادامه داد: علاقمندان به شرکت در برنامه «عصر جدید» می‌توانند ویدئو‌های خود را برای ما ارسال کنند. ما منتظر فیلم‌های آن‌ها هستیم.

وحید آقاجری؛ نخستین اجرای برنامه سیزدهم از دور دوم را در زمینه خوانندگی روی صحنه به نمایش گذاشت. اجرایی که شاید مقدمه‌ای جدی برای خلق اثری ۳زبانه درباره «خلیج همیشگی فارس» باشد.

آقاجری درباره دلیل خواندن این قطعه گفت: یکی از دلایلی که این قطعه را خواندم این است که اکثر کشور‌های حوزه خلیج فارس دست به دست هم داده اند تا نام خلیج فارس را تغییر دهند، اما تا زمانی که جوانانی مثل من و ۸۰ میلیون ایرانی باشد چنین اتفاقی نمی‌افتد.

علیخانی گفت: همان موقع که برخی از کشور‌ها درباره حوزه خلیج فارس صحبت می‌کردند، یکی از معاون‌های امور خارجه ما به یکی از آن کشور‌ها که چنان قدمتی ندارد، ولی ادعای مالکیت خلیج فارس را داشت گفته بود؛ قدمت کشور شما نصف قدمت درختان خیابان ولی عصر (عج) ما نیست! به نظرم این واقعا یکی از بهترین پاسخ‌ها بود.

سید مصطفی فراهانی و گروهش؛ دومین اجرای برنامه سیزدهم از دور دوم را روی صحنه آورد. فراهانی جابه‌جایی‌های جادویی و شعبده‌ای با مشارکت آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی انجام داد، اما متاسفانه اجرای این گروه نسبت به مرحله مقدماتی هیجان کمتری داشت و همین باعث شد فقط دو را‌ی مثبت دریافت کنند و تماشاگران هم به آن‌ها رای ندادند و از رسیدن به فینال جا ماندند.

در بخشی از برنامه «عصر جدید»، علیخانی میزبان گروهی از آتش نشانان بود که یادی از شهدای پلاسکو کردند و علیخانی به آنها گفت: شغل شما از آن شغل‌هایی است که من دوست دارم همیشه بیکار باشید.

در ادامه برنامه گروه خیر و شر با حضور علی قامتی و امیر صدر؛ سومین اجرای برنامه سیزدهم از دور دوم را روی صحنه به نمایش گذاشتند. اجرایی متقارن بین دو ورزشکار سیاه و سفید و در عین حال متضاد بین نیکی و پلیدی؛ در پایان امین حیایی و بشیر حسینی رای منفی دادند، اما با توضیحاتی که علیخانی و شرکت کنندگان ارائه دادند حیایی رای خود را تغییر داد. نکته جالب توجه در این بخش، جدل و بحث داوران به خصوص آریا عظیمی نژاد و بشیر حسینی برای رای دادن به گروه خیر و شر بود. بحث و جدلی که این بار خیلی جدید تر از برنامه های قبل شکل گرفت. در نهایت، پس از توضیحات گروه خیر و شر و در کنار صحبت‌های آریا عظیمی نژاد، حیایی هم رای خود را برگرداند و چراغش را سفید کرد.

دختران نینجا؛ آخرین اجرای برنامه سیزدهم از دور دوم را به نمایش گذاشتند. آن‌ها در مرحله مقدماتی با یک میلیون رای مردم به این مرحله راه پیدا کرده بودند و توانستند نظر مثبت داوران را دریافت کنند.

امین حیایی به گروه خیر و شر (علی قامتی و امیر صدر) پیشنهاد داد که کنار آنها آموزش ببیند و آکادمی کلاس بازیگری خود را برای تمرین‌های بیشتر در اختیار آنها قرار دهد تا بتوانند بازی خود را بهتر کنند و نمایشی سه نفره را اجرا کنند.

در فصل دوم این برنامه داوران در هر قسمت دو اجرا را انتخاب می کنند، اما در نهایت انتخاب نهایی را به عهده مخاطبان می گذارند تا بینندگان فینالیست نهایی این برنامه را انتخاب کنند.

در قسمت سیزدهم داوران وحید آقاجری و دختران نینجا را به عنوان برگزیده انتخاب کردند و حالاباید منتظر نظر نهایی مردم بمانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها