مدیر پروژه جایزه اصفهان گفت: همانطور که اشاره کردید جایزه اصفهان یک پلتفرم است که هدفش حل مشکلات جامعه حرفه ای طراحی و معماری در کشور و تغییر در روند و نظم موجود درآن می‌باشد.
کد خبر: ۱۲۱۴۵۳۲
جایزه اصفهان، بزرگترین رخداد معماری ایران

به گزارش جام جم آنلاین، متن گفتگو با اردلان جوادی، مدیر پروژه جایزه اصفهان در ادامه بخوانید.

لطفا یک توضیح کلی راجع به پلتفرم جایزه اصفهان بفرمایید.

جایزه اصفهان یک پلتفرم است که هدفش حل مشکلات جامعه حرفه ای طراحی و معماری در کشور و تغییر در روند و نظم موجود درآن می‌باشد، با توجه به اینکه این جامعه جمعیت بسیار زیادی از جوانان علاقه مند و پر پتانسیل را در خود جای داده است و هدف از برگزاری این برنامه، دادن فرصت و فضای درست به آنهاست.

اگر بخواهم به طور دقیق تر توضیح دهم، جایزه اصفهان از سه بخش اصلی: 1. Prize platform 2. Prize media و 3. Prize competition تشکیل شده است که در واقع به صورت یک زنجیره، برای ارتقا و فرهنگ سازی در جامعه حرفه ای طراحی و معماری، فعالیت می‌کنند.

در مورد هر سه بخش لطفا توضیحات دقیق تری ارائه می‌دهید.

هدف از ایجاد prize platform در واقع تسهیل اتصال جامعه حرفه‌ای معماری، بخصوص افرادی که شناخته شده نیستند، به بدنه صنعت ساختمان و تبدیل شدن به یک بستر مناسب برای رشد و فرصت دادن به معماران و طراحان جوان و همچنین توسعه کسب و کار جامعه معماری کشور است.

هدف بخش prize media تولید محتواهایی با رویکرد آموزش و شناساندن طراحان و معماران برتر کشور به علاقه مندان و همچنین جامعه جوان معماری است که با همراهی رسانه‌ی آپارات اتفاق می‌افتد
و prize competition مسابقه جایزه اصفهان است که در 4 فصل برگزار خواهد شد که فصل اول آن معماری می‌باشد و شامل دو بخش معمار برتر سال و مسابقه جایزه اصفهان می‌شود.

در مورد زمانبندی بخش های مختلف جایزه اصفهان هم توضیحاتی را ارائه دهید.

در حال حاضر بخش prize media فعالیت خود را آغاز کرده است و چند مصاحبه با معماران شناخته شده انجام داده است که علاقه مندان می‌توانند در صفحات اینستاگرام و آپارات جایزه اصفهان آنها را مشاهده کنند. زمان فراخوان مسابقه جایزه اصفهان نیز اواخر تیر ماه اعلام می‌گردد و به علاقمندان به شرکت در مسابقه یک ماه برای ارسال مدارکشان فرصت داده خواهد شد.

در ادامه باید اضافه کنم که جایزه معمار برگزیده این رقابت 100 میلیون تومان می‌باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها