فرمانده نیروی انتظامی البرز از انهدام ۳۲ باند سرقت و جعل اسناد در استان طی ۴۸ ساعت اخیر خبر داد. ‌
کد خبر: ۱۲۱۴۰۳۷
دستگیری 77 نفر از سارقین و جاعلین حرفه‌ای در البرز طی 48 ساعت

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا‌، سردار عباسعلی محمدیان چهارشنبه پنجم تیرماه در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی البرز اظهار کرد: طرح‌ها و اقدامات برق آسای پلیس علیه مجرمین مقطعی نیست و به طور مستمر اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: همکاران پلیس آگاهی استان در کمتر از ۴۸ ساعت گذشته موفق شدند ۳۲ باند سارقین و جاعلین حرفه‌ای را شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: در این ارتباط ۷۷ نفر دستگیر شدند که پنج نفر از این افراد زن هستند و حدود ۶۱ نفر از آنها سابقه کیفری در ارتباط با سرقت و جعل دارند.

وی توضیح داد: از این افراد مقادیر زیادی لوازم جعل اسناد، لوازم منزل و خودرو و اسناد و مدارک جعل شده ضبط و کشف شده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: طبق برآورد صورت گرفته از وسایل کشف شده پیش بینی می‌شود این باندها بیش از ۴۰۰ فقره سرقت انجام داده باشند.

وی ادامه داد: امیداوارم هر ماهه این عملیات را هر ماهه داشته باشیم که پلیس فرصت اعمال جرم را از مجرمین بگیرد که این امر باعث ارتقای سطح امنیت در استان خواهد شد.

سردار محمدیان اضافه کرد: مجرمین مرز نمی‌شناسند و هر جا فرصت داشته باشند اقدام به ارتکاب جرم می‌کنند به همین دلیل سامانه‌ای طراحی شده که تصاویر برخی کالاها و مشخصات کالاهای سرقتی در آن گذاشته و مالباختگان با مراجعه به این سامانه می‌توانند اموال سرقتی خود را شناسایی و با ارائه مدرک تحویل بگیرند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها